למצוא טוב
למצוא טובהוצאת ידיעות אחרונות

כמו בכל דבר בחיים, גם בתקופת הדייטים אפשר למצוא טוב. זאת אומרת, בשביל למצוא אותו נכנסים בכלל לתקופה הזו...

רונה מור, בחורה מוכשרת ועם ראש יצירתי, הצליחה ליצור מהתקופה הזו גם פרויקט גמר ללימודי העיצוב שלה.

הספר, "למצוא טוב" בהוצאת 'ידיעות אחרונות', מאגד בתוכו את כל הרגעים - הגדולים והקטנים, שחווים חברי קהילת הרווקים הדתיים - והכל עם המון הומור ועין טובה.

בספר תובנות (הציון בפסיכומטרי מעלה את מחירכם בבורסה), טיפים (לא להזמין פסטו במסעדה), הערות וניתוחים (האם אוספת הסגולות הידועה כבר התחתנה או שהיא עדיין מתחזקת את אוסף שברי צלחות-אירוסין שברשותה?).

הכל כמובן מובא באופן קריקטוריסטי, באיורים צבעוניים ותוך הקפדה על הניואנסים הנכונים של המגזר: לא הרי הלבוש של ה'שמחמית' כלבושה של הפמיניסטית, שימוש במושגים כמו "דתי סבבה" כניתוח של אורך החצאית, או גודל הכיפה - ובכן, זר לא יבין זאת.

לאורך כל הספר החיוך לא מש משפתי. נכון, זהו נושא שכבר כתבו וציחקקו בו בשנים האחרונות לא מעט. בכל זאת, בפורמט כיס, בתמונות ובתיאורים מדויקים שמעיזים לגרד את הפצעים, (איך תמשכי תשומת לב כדי לקבל הצעות? מליון המלצות. ואיך אתה תקבל הצעות? פשוט תעמוד שם...), להוציא קצת מוגלה מגזרית ובכל זאת לעשות רק טוב על הנשמה, הספרון פשוט עושה את העבודה.

וכמובן, כמי שמכירה את המגזר, לעצמך הרי לא תפרגני לקנות את הספר... אז קני לחברה שתקועה בשלב המבאס של חייה, שבו היא מחפשת טוב, ומקווה למצוא אותו.