בוררות לפני שביתות. אלדד
בוררות לפני שביתות. אלדדפלאש 90

ח"כ פרופ' אריה אלדד (האיחוד הלאומי) הזהיר אתמול (רביעי) במליאת הכנסת מפני ההרס בשכונת האולפנה

בתחילת דבריו התייחס אלדד ל'שלום עכשיו' שעתרו נגד שכונת האולפנה, "ידידי הכיבוש הערבי, אני מניח שאם אין עמותה רשומה בשם הזה אז בוודאי תיווסד בקרוב בתמיכה של כספים אירופים או אחרים, ידידי הכיבוש הערבי, או נכון לעכשיו 'שלום עכשיו', הגישו עתירה לבג"ץ למה לא להרוס את הבניה הבלתי-חוקית".

"כשהשר בגין עלה לדוכן הזה, הוא אמר: אנחנו לא יכולים לחוקק חוק נגד החלטת בג"ץ מפורשת, פסק דין חלוט של בג"ץ. כלומר, הלכנו לבג"ץ, אמרנו להם מה להגיד לנו ועכשיו אנחנו אומרים: הם אמרו לנו. מה אנחנו יכולים לעשות?".

אלדד דימה את הרס שכונת האולפנה לסרט האימה "המסור" שביים ג'יימס וואן.

"הולך להתחולל סרט אימה קשה מאוד בשבועות הבאים. הסרט יקרא כנראה 'המסור 4'. אם אנחנו זוכרים, 'מסור 1' עסק בליכוד בראשות מנחם בגין שהחריב את ימית וצפון סיני, 'המסור 2' הראה את הליכוד בראשות נתניהו מוסר את חברון לערבים, 'המסור 3' הראה את הליכוד בראשות שרון משמיד את גוף קטין וצפון השומרון".

"ועכשיו, 'המסור 4', נתניהו מנסר את שכונת האולפנה. ראש הממשלה עצמו אמר על הרס שכונת האולפנה: זו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה. גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה והיום הוא הצביע בעד הגזירה הזאת".

"לכן, אסור לאיש מאתנו להתפלא כשיבואו המסורים וכשיבואו הדחפורים ויעקרו עשרות משפחות והרבה מאוד ילדים, שהציבור יתנהג כמו ציבור שגזרו עליו גזירה שאיננו יכול לעמוד בה".