אפרת
אפרתפלאש 90

ח"כ עותניאל שנלר מגיב הבוקר לפרסום בערוץ 7 לפיה חברי ג'יי סטריט הגיעו אמש לביקור באפרת: "כחסיד השיח אני מצר על הפגישה של ראש המועצה עם הג'יי סטריט".

לדבריו, "הג'יי סטריט היא שדולה פרו פלסטינית החותרת תחת אינטרסים של ישראל. פגישה או שיח איתם דומה לקצין מודיעין הלוקח את צדקתו ודעותיו ומעניק לאויבו תחמושת להילחם נגדו".

"הג'יי סטריט אינם רוצים להבין את עמדתנו וזיקתנו לארץ הם רוצים את חזרתנו לגבולות 67' וויתור על ירושלים כולה ובמילים אחרות הם נציגיה של תוכנית ז'נבה המתחנפת לשמאל הרדיקלי ולפלסטינים", הוסיף שנלר.

ההנהגה הצעירה של השדולה ג'יי סטריט (שדולה אמריקאית פרו-פלסטינית) הגיעה אמש (א') לביתו של ראש המועצה המקומית אפרת, עודד רביבי.

רביבי מסביר בראיון לערוץ 7 את מטרת הפגישה. לדבריו, “השדולה פנתה אלינו לארח את המשלחת שלהם ומאחר ואנחנו מאמינים שכדי להעביר את המסר אנחנו צריכים להיפגש עם האנשים שהכי לא מסכימים איתנו נענו לבקשה והערב התארגנה כאן קבוצה מתושבי אפרת וסביב שולחנות עגולים מנהלים שיחה עם ההנהגה הצעירה של ג'יי סטריט".

האם הפגישה הערב לא נותנת לגיטימציה לשדולה הפרו פלסטינית שאפילו ממשלת ישראל התנתקה ממנה? רביבי משיב: "הישוב אפרת הוא ישוב פתוח ואין שומר שבודק מה הדעות הפוליטיות של כל אחד. אם נפתח כאן צוהר והנכונות שלהם להגיע לכאן ולשמוע דעות אחרות ואולי במעט הם ישנו את דעותיהם שיחזרו לארה"ב שווה לתת לזה הזדמנות".

יצוין כי ועדת העלייה והקליטה של הכנסת קבעה לאחרונה כי ג'יי סטריט הוא ארגון פרו-פלסטיני וכי על ישראל הרשמית לא לשתף עמו פעולה.