פיקוד העורף השיק את קמפיין 2012

קמפיין ההסברה השנתי של פיקוד העורף הושק היום, זו השנה הרביעית, ויתמקד הפעם במוכנות לרעידות אדמה.

שלמה פיוטרקובסקי , י"א בתמוז תשע"ב

פיקוד העורף
פיקוד העורף
פלאש 90

קמפיין ההסברה השנתי של פיקוד העורף הושק היום (ראשון), והוא יעסוק בנושא מוכנות העורף לחירום, בדגש על רעידות אדמה ובסימן "העורף לוקח פיקוד".

זוהי השנה הרביעית בה פיקוד העורף יוצא למסע הסברה לאוכלוסייה שמטרתו העלאת המודעות והנעת הציבור לפעולה בהכנת הבית, המשפחה והסביבה לשעת חירום.

מסע ההסברה יפורסם בשפות רבות ויפנה למגזרים השונים – חרדים, ערבים, בעלי צרכים מיוחדים וילדים.  שנת 2012 הוגדרה על-ידי פיקוד העורף כשנת היערכות האוכלוסייה לתרחיש רעידת אדמה. התרגילים המרכזיים בפיקוד במהלך שנה זו יתמקדו בהיערכות לכך.

שיאה של שנה זו בחודש אוקטובר, במהלכו יתורגלו כלל אזרחי מדינת ישראל בהתמודדות עם רעידת אדמה במהלך תרגיל נקודת מפנה 6.

כמו כן, חודש ספטמבר נקבע כחודש המוכנות בעורף ובמהלכו עתידות להיערך פעילויות הסברה שונות בכל רחבי הארץ. חוברות הדרכה ייחודיות יחולקו לכל בית אב במדינה.

נציין כי חברת הפרסום "מקאן אריקסון" היא זו שנבחרה, לאחר מכרז, לאחראית על הפקת הקמפיין.