יריב אופנהיימר
יריב אופנהיימרהלל מאיר

יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו, שתקף בפייסבוק את התנהלותו של הבן השכול דידי דיקשטיין בשכונת האולפנה מבהיר כי הוא כואב את כאבה של המשפחה אך מטרתו האישית היא להביא שלום שיפסיק את מעגל הדמים.

אופנהיימר כתב, "ליבי עם משפחת דיקשטיין על האובדן המייסר אותו הם חוו וחשים מידי יום. משפחת השכול היא נחלתה של החברה הישראלית כולה, ימין ושמאל כאחד".

"כל עשייתי בשלום עכשיו מטרתה להקטין ככל שניתן את המשך מעגל הדמים. גם אם הדעות חלוקות, הרצון הבסיסי היה ונשאר להפוך את מדינת ישראל למדינה בטוחה החיה בשלום עם שכניה", הוסיף.

נזכיר כי בסוף השבוע שעבר כתב אופנהיימר בדף הפייסבוק שלו סטטוס, בו הוא מותח ביקורת על הדרך בה פונתה שכונת האולפנה, ומביע את התנגדותו למה שהגדיר "שימוש ציני" שעשה דידי דיקשטיין בתמונת הוריו ואחיו שנרצחו בפיגוע טרור.

התגובות מנגד לא איחרו לבוא - "יריב, כמו שאתם עושים בבג"ץ?" כתב אחד הגולשים, ואחר מחה וכתב: "העפתם אותו מהבית אחרי שרצחתם את משפחתו הרצחת וגם ירשת?".



אופנהיימר בתגובה קבע כי מי שבנה את המבנים הוא הגורם הציני בסיפור. "מי שבנה בידיעה שמדובר במבנים לא חוקיים, עודד את המשפחות להיכנס פנימה, סחט את הממשלה והצליח לגרום לה לנסר בתי אבן ל- 108 חלקים על חשבון כספי הציבור הוא הגורם הציני בסיפור. לבוא עם תמונת נרצחים בפיגוע אל מול המצלמות ולקשר אותם לשחיתות שנעשתה בפרשת האולפנה לא מכבד לא את זכר הנרצחים ולא את המשפחה עצמה".