הכירו את הסמארטפון הרפואי ה-1 בעולםיוני קמפינסקי

חברת LifeWatch הישראלית (לשעבר Card Guard) חשפה היום (רביעי) את LifeWatch V, סמארטפון רפואי ראשון מסוגו בעולם, המאפשר יכולת מדידה עצמית של שבעה מדדים רפואיים: אק"ג, קצב לב, טמפרטורת גוף, רמת סוכר בדם, אחוזי שומן בגוף, ריווי חמצן בדם ומדד לרמת הלחץ של המשתמש.

הפיתוח המהפכני הופך את המכשיר הסלולרי האישי של המשתמש לכלי מתוחכם ל"שמירה על החיים". ה- LifeWatch V מצויד בחבילת כלים עשירה, התומכת ביכולות ניהול עצמאיות של היבטי בריאות ורווחה אישית שונים, ביניהם: ניהול תזונה על פי פרופיל המשתמש, ניהול יומן תרופות ופעילות גופנית.

סדרת מוצרי LifeWatch V תאפשר למשתמשי הקצה, בהם חולים, רופאים וספקי שירותי רפואה אחרים, לעקוב אחרי מדדים בריאותיים, ובכך, תאפשר אבחון מדויק ומוקדם של בעיות בריאותיות מהותיות בצורה נגישה ומשתלמת. סמארטפון LW-V מספק אפשרות מדידה עצמית של תפקודים בריאותיים באמצעות חיישנים משולבים, אשר מודדים כל משתנה בעזרת יישומים ויזואליים פשוטים וידידותיים.

"המכשיר הינו פיתוח ישראלי אותו אנו צפויים לשווק בארץ ובעולם לקראת סוף השנה", מספר  ד"ר יעקב גבע, יו"ר LifeWatch Technologies, "המכשיר מתאים לקבוצות מגוונות של משתמשים - בעלי מודעות בריאותית, רופאים ואנשים הנדרשים לפיקוח צמוד (כמו חולי סכרת וחולי לב)". 

"למכשיר פוטנציאל עצום לחיסכון בזמן בכל הקשור לביקורים אצל הרופא ובכך מקל על חיי המשתמשים, משפר את איכות חייהם, מקנה להם עצמאות ובד בבד תורם להתייעלות מערכות הבריאות. קלות השימוש, הנדסת האנוש, אינטראקציית השימוש בין המשתמש למכשיר, והתשובות המידיות לבדיקות שנעשות מהווה קפיצת מדרגה בשליטה ומודעות של הצרכן למצבו הבריאותי ולשקט הנפשי שלו".