נחלים אופים
נחלים אופיםקופונופש

עבור אוהב לחם שכמוני שזיכרונותיו שלובים בניחוחות לחם בתנורי מאפיות אנג'ל וברמן הירושלמיות ובתמונת סבי הבוצע פרוסת לחם עבה, טובל אותה בשמן זית ומברך בהתרגשות "ברוך אתה ה', אלוקינו מלך העולם המוציא לחם מן הארץ", כל מאפיה חדשה היא סיבה למסיבה. על מעדנים רבים הייתי מוכן לוותר. לא על לחם.

 

לכן, כשנפלה בחלקי הזכות לספר לכם על נחלים אופים, מאפיה ופיצרייה משפחתית בצומת כוח שבעמק החולה, אני מודה, התרגשתי.

 

נחלים אופים הינה פינת חמד המייצרת לחם בהנאה ובאהבה רבה, בעבודת יד, ממש כמו פעם. לפי בקשתם של הלקוחות נאפים במקום לחמים מיוחדים, מחמצות, ג'בטות, פוקאצ'ות ומאפים מיוחדים שניחוחם נישא למרחוק.

 

"לחם" אמר פעם יוסי בנאי, "לחם זה חשוב". אני מכיר את יוסי עוד מבית המרקחת של סבי בשוק מחנה יהודה בירושלים והמחשבה על לחם חם וחלה קלועה של שבת גורם לי להתגעגע אליו עוד יותר.

 

לחם. דווקא בגליל. שם החיטה גדלה לגובה והגרגירים גדולים ובשרניים. בגליל יש ללחם טעם מיוחד משלו. טבעי, פראי, חריף כמעט. טעם של נביטה ושל אדמה טובה, טעם של חלומות.

 

נחלים אפים מביאה את בשורת האפייה, את מגע היד בבצק. באהבה. את הלחם והמאפים מספקת מאפיית נחלים אופים בצומת כוח למסעדות, לצימרים וללקוחות פרטיים שהתאהבו בטעמם הייחודי של הלחמים.

 

לצד אפיית הלחם מפעילה מאפיית נחלים אופים פיצרייה המייצרת פיצות גורמה כשרות מבצק עדין ונפלא עם תוספות עשירות ונדיבות ומגוון מאפים מיוחדים שאותן ואותם ניתן לרכוש במקום או להזמין.

 

נחלים אופיים מבצעת משלוחים בגליל העליון ופועלת בימים א – ה, בין השעות: 24:00 – 9:00 ובמוצ"ש החל מצאת השבת ועד 24:00 .

 

אז אם אתם מטיילים בצפון, נופשים בו או מתגוררים בו וחשקה נפשכם בלחם נפלא, נחלים אופים מאפייה ופיצרייה משפחתית בצומת כוח.