אינדור
אינדורחזקי עזרא

ארגון נפגעי הטרור אלמגור דורש להיפגש בדחיפות עם נתניהו, על רקע הידיעות לפיהן הסכים נתניהו לשחרר מחבלים תמורת פגישה עם אבו מאזן.

במכתב לנתניהו נאמר, כי "ממשלתך שילמה השנה מספיק לפלסטינים-יותר מאשר כל ממשלה אחרת - כולל מחבלים עם דם על ידיהם, אל תוסיפו חטא  על פשע".

באלמגור דורשים לפרסם  את מסקנות שמגר לגבי שחרור מחבלים. "העובדה ששר הבטחון אהוד ברק לא מאפשר את הפרסום נובעת מהרצון להתעלם ממסקנות הוועדה ולאפשר לו ולנתניהו לעשות עסקאות עם גורמי הטרור בלא דין, בלא דיין ובלא ביקורת הצבור או המשפחות השכולות והפצועים".

מאיר אינדור, יו"ר ארגון נפגעי הטרור "אלמגור", מקבל את הידיעות שפורסמו על ידי הפלסטינים בדאגה רבה.

"לצערנו בדרך כלל הידיעות שמגיעות מהצד הפלסטיני מגשימות את עצמם ואמינות יותר מההודעות העמומות והמתחמקות בצד הישראלי", אומר אינדור, "בהעדר כושר עמידה מהצד הישראלי ידיעות על חידוש מו"מ עם הפלסטינים תמיד מעוררות אצלנו דאגה בשל המחיר שישראל נדרשת לשלם לכל פגישה".

לדבריו, "הידיעה שנתניהו באמצעות מולכו מוכן לשחרר גם מחבלים עם דם על הידיים תמורת פגישה מפתיעה אפילו אותנו. כי אפילו רבין סירב לשחרר מחבלים כאלה, עם דם על הידיים, כחלק  מהסכמי אוסלו".

אינדור מוסיף, כי "לאט לאט מתברר שזו ממשלה ששיחררה את מספר המחבלים הגבוה ביותר, אפילו ביחס לממשלות השמאל. נשאר רק לבדוק אם זה אותו נתניהו שכתב את הספר  'מקום תחת השמש' שבו שטח את משנתו נגד שחרור מחבלים ועליו עשה את תחילת הקריירה הפוליטית שלו".