טאבלט עם מסך בגודל מטורף. ה-FT-103 של קוזירו
טאבלט עם מסך בגודל מטורף. ה-FT-103 של קוזירוקוזירו

האם יש גבול לשגעון הטאבלטים? כנראה שהוא רק הדמיון יכול להוות מכשול. כבר כתבנו בעבר על טאבלט בגודל 13.3 אינץ' שחברת טושיבה מתכננת למכור (לחצו כאן), אבל מתברר שזו רק הייתה ההתחלה של פריצת המוסכמות.

חברה יפנית, באופן לא מפתיע כנראה, בשם קוזירו (Kouziro) הכריזה בשבוע שעבר על תחילת המכירה של טאבלט עם מסך בגודל מדהים של 21.5 אינץ'. למרות גודלו של המסך, כשבוחנים את התצורה של הטאבלט מתגלה מכשיר סטנדרטי למדי. למעשה, למרות שהמסך תומך באבחנה גבוהה מלאה, רזולוציה של 1,920x1,080 פיקסלים, בגלל גודלו, צפיפות הנקודות לאינץ' נמוכה יותר ממסך בגודל "רגיל" שמציע את אותה רזולוציה, כך שהתמונה פחות חדה ואיכותית בסופו של דבר.

כך או כך, למרות גודלו, ה-FT-103מצויד בכניסת microUSBוחריץ microSDבלבד ולא בגודל מלא, כפי שאולי היה אפשר לצפות. יש לו גם מצלמה קדמית, מצלמה אחורית, חיבור WiFiוכן חיבור HDMI. הוא מבוסס על גרסה 4.0 של אנדרואיד (Ice Cream Sandwich) ובקרבו מעבד OMAPשל טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) בעל שתי ליבות שפועל במהירות של 1 ג'יגה-הרץ. הוא מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון.

המידות, כצפוי, הן כמו של טלוויזיה בגודל כזה, פחות או יותר: 513x353x25 מ"מ, ומשקלו לא פחות מ-5 ק"ג. המחיר, אם אתם מתכוונים להגיע ליפן, הוא כ-439 דולרים (34,800 ין).