השר כץ גוזר את הסרט. היום
השר כץ גוזר את הסרט. היוםצילום: יועץ התקשורת לשר התחבורה

שר התחבורה, ישראל כץ, חנך היום כביש גישה חדש במועצה המקומית קדומים, אשר ישמש כציר מרכזי בין השכונה הצפונית לדרומית. חנוכת הכביש נערכה בהשתתפות  ראש המועצה חננאל דורני ורב היישוב קדומים.

כ"ץ אמר, כי הכביש החדש ישפר את איכות החיים ואת בטיחות התושבים והודיע כי בקרוב משרד התחבורה ייחל גם בעבודות  שדרוג צומת הכניסה ליישוב קדומים.

"אני רואה בשדרוג תשתיות הכבישים והתחבורה בארץ ישראל ביטוי לחיזוק ההתיישבות. בתקופה שבה האביב הערבי הופך לחורף אסלאמי יש חשיבות רבה לחיזוק ההתיישבות בארץ ישראל. זו הארץ שלנו ואנחנו לא צריכים שום צידוקים ואסמכתאות כדי לחיות פה, הוסיף כ"ץ.

כ"ץ גם התייחס לסוגית ההכרה במרכז האוניברסיטאי אריאל כאוניברסיטה ואמר כי "אם המרכז האוניברסיטאי אריאל יקבל הכרה כאוניברסיטה, יהיה זה יום חג למדינת ישראל. יש אבני נגף רבים אשר פועלים נגד החלטה זו בשל שיקולים לא עניינים ומכיוון שאינם רוצים לחזק את מפעל ההתיישבות".

לאחר חנוכת הכביש הניח כ"ץ אבן פינה לשכונה חדשה ביישוב קדומים וקרא לממשלה לאשר במלואו  את דו"ח הועדה בראשות השופט אדמונד לוי. "הדו"ח עושה צדק היסטורי עם אלפי משפחות ביהודה ושומרון ומתקן את העוול שנגרם להם  במשך שנים. על הממשלה לאמץ את הדו"ח, וזאת על מנת להסיר חסמים ולאפשר את המשך הפעילות למען פיתוח, חיזוק וביסוס ההתיישבות ביהודה ושומרון".

ראש המועצה חננאל דורני, אמר כי "עבודת משרד התחבורה וידיו של השר נראות בכל הארץ. לפני שישראל כץ נכנס לתפקידו לא נגעו בתשתיות הכבישים ביהודה ושומרון, ובשנים האחרונות פיתוח תשתיות הכבישים נמצא בתנופה".