תג מחיר במסגד - ארכיון
תג מחיר במסגד - ארכיוןפלאש 90

הוארך מעצרם של שני הקטינים שנעצרו בחשד למעורבות בהצתת מסגד לפני כחודש, כך מדווחת עמותת 'חננו'.

אתמול בשעות הבוקר המאוחרות נעצרו שני נערים קטינים בחשד למעורבות בהצתת מסגד בכפר ג'בע שבבנימין לפני מספר שבועות. במקום המסגד שהוצת נמצאו כתובות "תג מחיר גבעת האולפנא". השניים נלקחו לימ"ר ש"י במעלה אדומים שם נחקרו במהלך יום אתמול ושהו שם במהלך הלילה.

היום הובאו השניים לדיון בבימ"ש השלום בירושלים בפני השופטת תמר בר-אשר צבן. המשטרה הגישה לעיון ביהמ"ש חומר שהוגדר על ידה כחסוי, כ"כ סרבו נציגי המשטרה לענות לשאלות פרקליטם של החשודים, עו"ד עדי קידר מעמותת 'חננו', על אודות פרטי החקירה והראיות, אם ישנן.

לסיכום דרשו נציגי המשטרה להאריך את מעצרם של השניים בעשרה ימים. השופטת בר-אשר צבן, לא קיבלה את דרישת המשטרה והאריכה את מעצרם של השניים עד ליום שני הקרוב.

בהמשך הובא בפני השופטת בר אשר צבן, חשוד נוסף, בגיר, בדרישה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. גם בדיון זה, כבקודמו, סירבה המשטרה לענות לשאלותיו של עו"ד קידר מעמותת חננו.

החשוד הנוסף נעצר אף  הוא אתמול ברמת מגרון יחד עם אשתו. השניים נחקרו בתחנת המשטרה בשער בנימין ולאחר מספר שעות חקירה שוחררה האישה.

כאמור, מעצרו של הבעל הוארך עד לדיון היום. השופטת בר-אשר צבן, האריכה את מעצרו של החשוד השלישי עד ליום ראשון הקרוב. לעת עתה לא ברור אם החשוד השלישי נחשד אף הוא במעורבות בהצתת