לא ככה. לינור
לא ככה. לינורפלאש 90

עירית לינור, מגישת התוכנית "המילה האחרונה", תקפה בתוכניתה את הדרך שבה ניסו קברניטי קול ישראל "לאזן" את הגשת התכנית "סדר יום" עם קרן נויבך.

"קרן נויבך שהיא עיתונאית ותיקה שאני מאוד מאוד מחבבת, כנראה פג חסדה בפני פרנסי רשות השידור אבל קשה לפטר אותה ולכן הוחלט לאזן אותה. עכשיו אני רוצה לומר משהו גם לפרנסי רשות השידור וגם לאבירי חופש הביטוי המפגינים מול משרדי קול ישראל נגד הנחתת המגישים המאזנים מצד ימין, גם לקרן נויבך וגם לענת דוידוב", פתחה לינור.

"אני רוצה להגיד משהו, זה רעיון מצוין להביא שני מגישים בעלי דעות מנוגדות, גם במקרה של אורבך ושלי עשינו פיילוטים, דאגו שנמצא חן זה בעיני זה, ולא הנחיתו על מנחה כמו זוג שהתגרש ומכריחים אותו לעשות תוכנית ביחד. יש גם מאזינים במשוואה הזאת", הוסיפה לינור.

אולם, לינור הבהירה כי למרות הביקורת, ברור כי מניעי המפגינים אינם ענייניים, "אני רוצה לומר עוד משהו, אם היו מאזנים אותה עם יובל אלבשן, או דפני ליף או יריב אופנהיימר, לא היינו רואים את כל ההפגנות האלו שאנחנו רואים עכשיו".

לדבריה, "כשהתחילה התכנית המילה האחרונה, שהיתה תכנית קונפליקטים, מספר הפעמים שאותם אבירי חופש ביטוי, שאולי חלקם כתבו נגד הניסיון לאזן את קרן נויבך, מספר הפעמים שהם ביקשו לפטר אותי כי התכנית פתאום לא מאוזנת. אסור לאזן שמאלנים אבל ימניים ישר תדחוף להם איזה שמאלני. אני לא סובלת את כולם פה חוץ מאשר את קרן נויבך".