שופט בית משפט המחוזי בבאר שבע, אריאל ואגו, האריך היום (שלישי) עד תום ההליכים את מעצרו של הנער עדן אוחיון בן ה-18 הנאשם ברצח גדי ויכמן בחודש מאי האחרון. ההחלטה על מעצרו נקבעה בהסכמת שני הצדדים.

מכתב האישום, שהוגש שבועיים לאחר הרצח, עולה כי הנאשם הגיע לפארק ברחוב בר ניסן בעיר יחד עם קבוצת חברים, כולל הקטינה בת ה-16. אוחיון, שהיה חמוש בסכין מטבח, קילל את ויכמן, לאחר שויכמן קרא לו מהמרפסת להפסיק את הרעש בגן. אוחיון עמד על ספסל, התגרה בויכמן ואמר "בוא נראה אותך, תבוא לפה".  



סמוך לשעה 2:15 לפנות בוקר ירד ויכמן לשטח הגן והחל ללכת לכיוון אוחיון וחבריו. רעייתו צעקה לו שיחזור הביתה, אולם הוא המשיך ללכת לכיוון קבוצת הנערים. אוחיון קפץ מהספסל והחל להתקדם לעבר ויכמן.

חברתו של הנאשם, קטינה בת 16, אמרה לו "עזוב, בוא נלך", אך אוחיון המשיך להתקדם במהירות לעבר ויכמן, וזה נגח באוחיון ופגע בשפתיו. אז שלף אוחיון את הסכין ממכנסיו, נעץ אותה בחוזקה בעומק חזהו השמאלי של ויכמן ולבסוף שלף אותה. ויכמן התמוטט במקום, וזאת כאשר בת זוגו מיכל צופה מהמרפסת ורואה את המתרחש. 

לאחר התלבטות הוחלט בפרקליטות לקבוע כי סעיף האישום יהיה רצח ולא הריגה, זאת למרות שויכמן נגח בראשו. בנוסף יואשם אוחיון בהחזקת סכין שלא כדין, בשיבוש מהלכי משפט ובהדחה בחקירה.

בתחקיר פנימי של המשטרה התברר כי שוטרת סיור שטענה כי הגיעה לזירת הרצח חשודה ששיקרה וכלל לא נכחה במקום.

היא הושעתה מתפקידה, והחקירה בנושא הועברה למחלקה לחקירת שוטרים. פקח עירוני שהיה עמה פוטר על ידי עיריית באר שבע.