מאוכזבת. קורזיץ
מאוכזבת. קורזיץפלאש 90

מיד לאחר שהגיעה לחוף הסבירה הגולשת הישראלי לי קורזיץ את החמצת המדליה האולימפית, אשר סימנה את אובדן הסיכוי למדלייה ישראלית באולימפיאדת לונדון 2012.

"היה לי קשה עם מזג האוויר הזה. נתתי הכל, אבל אלו היו התנאים שאני פחות טובה בהם. הכל מאלוהים, אם הוא היה רוצה שאנצח, הייתי מנצחת", הסבירה קורזיץ. 

"אני הכי עצובה שיש", ציינה קורזיץ, "עשיתי דברים גדולים בקריירה, הצלחתי באליפויות עולם, ותמיד הייתי גאה לייצג את המדינה, אבל היה לי מאוד קשה היום. האמנתי שאנצח, התחריתי בכל הכח, נתתי הכל - זה פשוט לא הספיק". 

קורזיץ טענה כי לתקוות הרבות שניתלו בה לא היתה השפעה, "זה לא השפיע עליי. הלכתי עם הלב, זינקתי לא טוב, ומבחינה טקטית זה עלה לי בשיוט".

"זה ממש מבאס, כי הובלתי כל השבוע ורק ביום האחרון זה התפספס לי, הרגשתי שמגיע לי. כל כך רציתי להיות על הפודיום עם החברה שלי שזכתה בזהב, אלבאו הספרדייה", הוסיפה.

אכזבה נוספת נרשמה היום, כאשר צמד השייטים הישראלים בדגם 470, גידי קליגר וערן סלע, לא העפילו לשיוט המדליות באולימפיאדה, זאת לאחר שבשיוט התשיעי שנערך היום הם נפסלו ובשיוט העשירי הגיעו במקום ה-23.

לפני השיוט העשירי דורגו הישראלים במקום העשירי, אך בעקבות התוצאה הלא טובה בשיוט האחרון הם ירדו חמישה שלבים וסיימו את התחרות במקום ה-15.