יו"ר הליכוד העולמי, ח"כ דני דנון, קיבל לאחרונה פניות רבות ממועמדים לקונגרס האמריקאי אשר מעוניינים להגיע לישראל במסגרת קמפיין הבחירות שלהם לקונגרס.

"חברי הקונגרס והמועמדים השונים בונים את כל הקמפיין שלהם סביב התמיכה בישראל", אמר דנון, "מדובר במגמה חיובית שיכולה לתרום רבות למדינת ישראל".

במסגרת הביקורים, חברי הקונגרס עתידים להיפגש עם ח"כ דני דנון, לקיים סיור בירושלים ובכותל המערבי ובנוסף אף לקבל סקירה במסגרת סיור מקיף ביהודה ושומרון, "יהודה ושומרון היא חלק מישראל וירושלים היא בירת ישראל", תבעו המבקרים בפני דנון לפני ביקורם.

בין המועמדים שעתידים להגיע לישראל נמנים: חבר הקונגרס ג'ו וולש, חבר הקונגרס אלן ווסט, והמועמד לקונגרס דן הלורן.

דנון נפגש היום (שני) עם המועמד לקונגרס האמריקאי מטעם הרפובליקאים, דניאל הלורן, בכנסת ישראל בירושלים והשניים דנו בנושאי יחסי ישראל ארה"ב, מעמדה של ירושלים כבירת ישראל ועוד.

הלורן אמר, "אני מקווה שהביקור יבהיר את עמדתי בנוגע לישראל וללגיטימיות של אזרחיה לרכוש קרקע ולגור בכל מקום שהם רוצים ברחבי ישראל", אמר. דנון ביקש מהלורן להביע תמיכה בדו"ח אדמונד לוי והלורן השיב בחיוב ואמר: "קראתי את הדו"ח ואני תומך בו".

ח"כ דנון, אשר חזר לאחרונה משליחות הסברה בוושינגטון, שם גייס תמיכה לדו"ח אדמונד לוי על ידי קבלת תמיכה של חברי קונגרס אמריקאים לדו"ח, אמר על גל הביקורים בקיץ הקרוב: "פוטנציאל הערך הדיפלומטי של הביקורים בקיץ הקרוב יכול לתרום רבות למדינת ישראל- במיוחד לאור האתגרים הבינלאומיים הקרובים", אמר דנון.