אתר פיצוץ רקטת גראד. ארכיון
אתר פיצוץ רקטת גראד. ארכיוןפלאש 90

ארגון אנסאר בית אל-מקדס, המזוהה עם אל-קאעידה, ולו שלוחות ברצועת עזה ובסיני, נטל היום (חמישי) באופן רשמי אחריות על שיגור שנית טילי גראד לעבר העיר אילת יום קודם לכן.

בהודעת הארגון נכתב:

"אללה הצליח דרכם של אחיכם המוג'אהידין בארגון אנסאר בית אל-מקדס ששיגרו ביום רביעי בערב שני טילי גראד לעבר העיר אום רשרש (אילת). האחים כיוונו ועשו את כל הדרוש על מנת שהטילים יפגעו ביעדים מאוכלסים, והעדות לכך מצויה באימה העצומה של היהודים במקום".

"ואולם, כרגיל היהודים מסתירים את אבדותיהם, ובדיווחים השוטפים ובגרסאות שלהם הם טענו, כי נפלו טילים במקומות פתוחים ולא מאוכלסים. כלך לכם, יהודים, וצפו מאיתנו לפעולות שיפגעו בכם וירדפו אתכם, שכן לא יהיה לכם ביטחון החל מהיום עד אשר הזכויות ישובו לבעליהם".

"עליכם לדעת, יהודים, כי דבר לא יעצור אותנו בעזרת אללה, מלהילחם בכם ולייסר אתכם, וגם אם צבאות העולם כולו יהיו תחת פיקודכם, וגם אם יהיו חיץ בינינו לביניכם, הרי שבעזרת אללה וכוחו נגיע אליכם ונקצור את מותכם".

"על כולם לדעת, כי לנשק, למוכנות ולג'יהאד שלנו יעד קבוע כעת והוא לחימה במי שקיללו את אללה, גזלו את יישובינו, המקומות הקדושים שלנו ופגעו בכבוד שלנו".

קודם לכן, פורסמה הודעת נטילת אחריות בשם ארגון לא מוכר "החזית הסלפית בסיני", ובה נטען, כי שיגור טילי הגראד הינו חלק מהמלחמה ב"אויב הציוני", וכן הופנתה קריאה למצרים לחדול מרדיפת הפעילים האסלאמיים בסיני.