שמעון פרס עם תלמידי כיתה א'
שמעון פרס עם תלמידי כיתה א'מארק ניימן/לע"מ

נשיא המדינה, שמעון פרס, קיים היום (ראשון) טקס חגיגי ל-150 ילדים העולים לכיתה א' שהגיעו מרחבי הארץ באירוע יחד עם  שר החינוך גדעון סער.

במהלך האירוע  רקד הנשיא עם הילדים במעגל, ברך את  התלמידים ואמר להם "אתם הדבר הכי טוב שיש לנו במדינת ישראל ואתם נראים מקסימים. מחר תעלו לכיתה א' ומיד תתחילו להיות חכמים יותר. אני מבקש מכם שתאהבו את אמא, את אבא, את האחים והאחיות, תהיו חברים טובים לחבריכם, תקשיבו למורים ותעזרו אחד לשני".

"דעו כי העם מאוד אוהב אתכם, וכל ההורים גאים בכם ורוצים שתגדלו ותממשו את התקווה שכולם תולים בכם. אני מבקש מכם גם לאהוב את מדינת ישראל ואת ארץ ישראל. אני מודה לכם שבאתם לבית הנשיא לחגוג איתי ועם שר החינוך את ערב הכניסה לבית הספר".

השר סער אמר לילדים "אני מאחל לכם שתלמדו יפה, שלא תפסיקו לשחק, שתשאלו את המורה אם אתם לא מבינים ושתהנו להגיע לבית הספר. שנה טובה לכל הילדים."

לאחר מכן עמדו  הנשיא והשר מול התלמידים הצעירים וניהלו עמם שיחה משעשעת של שאלות ותשובות בנושאים כמו מה ירצו לעשות כשיהיו גדולים . התשובות שקיבלו נעו בין מקצועות כמו טייס, ליצן, רופאה ושודד ים. עם תום האירוע, ולאחר ברכות מילדי כיתה א' מנס ציונה ועין נקובא, הצטלמו התלמידים לתמונה קבוצתית עם הנשיא והשר.