הרשקוביץ: להוריד מחירים בחינוך הדתייוני קמפינסקי

יו"ר "הבית היהודי", שר המדע והטכנולוגיה, הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ פתח היום את שנת הלימודים החדשה בעיר פתח תקווה.

השר הרשקוביץ ביקר היום בשישה בתי ספר בפתח תקווה ובירך את התלמידות והתלמידים יחד עם צוותי ההנהלה, המורות והמורים וכן ההורים שהגיעו ללוות את ילדיהם.  

ביקורו של השר הרשקוביץ נערך בבתי הספר "מורשה" בהדר גנים, ישיבת "אמי"ת אלירז" כפר אברהם, בית הספר הממ"ד "נווה אברהם" בשכונת "נווה גן", בית הספר "למרחב", ביה"ס "דעת מבינים" וביה"ס ממ"ד כפר גנים". את הביקור ליוו ראש העיר פ"ת, יצחק אוחיון, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך הדתי מוטי זפט, מחמ"ד ת"א אסתר אורנבוך, ראש מינהל החינוך, רמי הופנברג ומנהל אגף החינוך המוכר שאינו רשמי, איציק דעי.

"לחינוכם של ילדי ישראל יש השפעה מכרעת על עתיד המדינה. אני מאחל למורים שיזכו לחנך ולגדל אילנות מלבלבים. לתלמידים אאחל שלא יפסיקו להסתקרן ולחקור, ושיביאו נחת וגאווה להורים ולמורים", אמר השר הרשקוביץ. 

בתשובה לשאלות כתבים בישיבת אמי"ת כפר אברהם, התייחס השר הרשקוביץ לסוגיית תשלומי ההורים הגבוהים בישיבות התיכוניות ובאולפנות, ואמר כי "יצאתי למאבק בנושא תשלומי ההורים בחינוך הדתי העל-יסודי, לאור העובדה שהנושא מכביד על הציבור ומחייב פתרון מיידי. ראש הממשלה התחייב בפניי כי יגובש מתווה להפחתת תשלומי ההורים בחינוך הדתי ובימים אלה אנו עוסקים בכך. אני מאד אופטימי שנגיע להורדה הדרגתית ולהקלה משמעותית".