אלגנטי ומיוחד
אלגנטי ומיוחדנעמן

נעמן – רואים שיש לך טעם. את המשפט הזה בחרה חברת נעמן לחרוט על דגלה ועל השקיות אותן היא מציעה לקהל הלקוחות שלה.

כשתיכנסו לאחת מ-37 החנויות של נעמן ברחבי הארץ תופתעו מההצע הצבעוני, המעניין והמגוון הכולל מגוון רחב של מוצרים בתחומי המטבח, הבישול המקצועי, האירוח, הטקסטיל, המתנות והנוי.

חברת נעמן בחרה לקהל הלקוחות שלה את כולם. וכדי להציע לכולם מוצרים בתחומי המטבח, כלים לארוח ולעריכה, אביזרי נוי ועיצוב ועוד היא יצרה קשת של מוצרים שטווח המחירים שלהם רחב ונע בין כל הכיסים והאפשרויות בנוחות מותאמת. 

גם הסגנונות שונים ומותאמים לקהלי יעד מגוונים. החל מסגנון אלגנטי ויוקרתי וכלה בכל הפריטים השונים שכל מטבח ממוצע זקוק להם בין שורותיו.

לקראת החגים מציגה לנו חברת נעמן מערכת אוכל מרובעת, דגם שושנה אפורה מפורצלן. המערכת כוללת 18 חלקים.

הצלחת הלבנה מאפשרת לנו מרחב התאמה פתוח ומעורר השראה. ניתן לשלב מפות ומפיות בד בגוונים רכים ומתמזגים. גם אגרטל הפרחים במרכז השולחן ישתלב נפלא לצד הצלחות הלבנות. ובכלל ראש השנה מאופיין בלובן של זכות וטוהר. וכמה יפה ששולחן החג ישתלב באווירה.

מערכת אוכל דגם ורדים חגיגית ומוסיפה צבע לשולחן. הצלחת מסתיימת בקוים עגולים ופס זהב עדין ואצילי מעטר את שוליה.  מערכת דגם ורדים מותאמת ל-6 סועדים וגם היא עשויה פורצלן. הפרחים במרכז השולחן יהיו צבעוניים ויוסיפו אור פריחה לחדר. ולצד כוס הזכוכית והסכו"ם הכסוף תקבל הצלחת מראה חג.

מערכת כלי הגשה נוספת וחגיגית דגם שושן צחור. עשויה זכוכית ומותאמת ל – 6 סועדים.

הורד שבמרכז הצלחת לוכד את העין במבט ראשון ומאפשר לנו שילובי ורדים בכל האירוח הכללי. ורדים במרכז השולחן יתקבלו ברעננות ובאהבה. גם הכיבוד יקבל בשמחה גוונים של ורוד שופע וירוק רענן. הזכוכית משקפת את צבעה של המפה. ולכן נוכל לשלב כל גוון רצוי. הזכוכית מאופיינת במראה אלגנטי וחגיגי.

מערכת אוכל מרובעת שושנה אפורה-440 ש"ח
מערכת אוכל ורדים-660 ₪                                                                   

כלי ההגשה בדגם שושן צחור יתאימו להפליא לירוקת הסכך, לוילונות הבד המתנפנפים ויוסיפו חגיגיות וחן לסוכה ולאירוח בחג.  

כלי אירוח שושנה ורודה:
פלטת הגשה מרובעת 19 ס"מ-17 ₪
פלטת הגשה עגולה, 35 ס"מ-50 ₪
קערית עין קטנה, 14 ס"מ- 17 ₪

לשעת תה מפנקת, או לאירוח הדודה המבוגרת לכוס קפה מהבילה מציעה חברת נעמן את סידרת הגן הקסום.

מערכת מגוונת ועשירה בכלים הכוללת כוסות וספלים. צלחות תחתית וצלוחיות הגשה. קערות לתוספת מתוקה ואפילו קופסת איחסון נוחה. 12 חלקים שונים המאפשרים לך סט קפה/תה מושלם.

מערכת הגן הקסום מאופיינת בקו קליל ומזמין. פרחים בורוד ובתכלת, ברקע שיבוץ בהיר ובמראה ביתי חלבי. פתאום יש סיבה לשלוף מהמקפיא את עוגיות החלוה המפורסמות שלך ולהזמין את השכנה לרגעי קפה מפנקים.

כלי שושנים ורוד או כחול:
סט קפה 12 חלקים-100 ₪
סט אספרסו 12 חלקים- 50 ₪
קערה 25 ס"מ שושנים-85 ₪

וכמה יפה שחברת נעמן חשבה עליך, האשה העמלה והטורחת. ולא רק על האורחים שיבקרו בביתך.

כלי אפיה שונים ומענינים. עשויים נירוסטה עם ציפוי מונע הדבקות. תבנית עגולה להכנת פשטידות ותבנית בעלת שוליים משוננים ליצירת פאי מושלם. תבניות למאפים אישיים ועוד.

תבנית קוגלהוף-50 ₪
תבנית פאי גלים- 50 ס"מ
תבנית שקעים- 40 ₪

גם הסירים קיבלו גוונים צבעוניים והם מאפשרים לך להציג אותם לראווה בזכות המראה העיצובי המושלם שלהם.

סירי הנירוסטה של טעמן  ממותג: perfecto, קיימים בגדלים שונים ומסייעים לך לחלק את מטלת הבישול בין מגוון רחב של גדלים וכמויות. וכמה נחמד להתפנק בסיר חדש התואם לצבעי המטבח ולמערכת כלי האוכל.  

סיר נמוך 20 ס"מ 4 ליטר-299 ₪
סוטז' 32 ס"מ 7 ליטר-500 ₪
סיר גבוה 16 ס"מ 22 ליטר-249 ₪

מערכת סכיני איכות למגוון צרכים ושימושים תקל עלייך במטלת הבישול. לכל סכין יעד משלו. יש סכין המיועד לחיתוך חלקי בשר שונים וליצירת פרוסות מושלמות ומהוקצעות. התאמת סכין ליעד שלו חשובה לשימוש נכון, לחיסכון בזמן ולתוצאה מושלמת.


סכין שף 20 ס"מ- 60 ₪
סכין סטייק 11.5 ס"מ-45 ₪
סכין חיתוך 9 ס"מ- 30 ₪

למקרר העמוס שלך, למטעמים הרבים שבשלת וסתם, כדי ליצור סדר במטבח השופע כל טוב . מציעה נעמן צנצנות זכוכית לשימור מזון, לנוי ולעוד מטרות.

הצנצנות מופיעות במגוון צורות, גדלים ונפחי אכסון. הזכוכית שומרת היטב על המזון, מונעת חדירת לחות ואוטמת את התבשיל מריחות לוואי.   הזכוכית השקופה מאפשרת לך לגלות בקלות מה היא מכילה, כך לא תצטרכי לנבור במקרר העמוס ולאבד זמן יקר. כשהכל פרוס מול העיניים קל יותר ומגרה כפליים.  

צנצנות זכוכית:
צנצנת קוטר 13 ס"מ  40 ₪ של  Provenc
צנצנת 3 ליטר le jar  45 ש"ח
צנצנת trends  13 ס"מ  47 ש"ח

בחנויות נעמן מבצעים והנחות כדי לאפשר לך לקנות בנוחות ולהדר את שולחן השבת והחג במבחר כלים יפים ועדכניים.

הכתבה מתוך מגזין "דירה נאה" שיצאה בשיתוף "בשבע" לקראת ראש השנה