דניאלה וייס
דניאלה וייסהלל מאיר

דניאלה וייס חברת הנהלת תנועה נחלה להתיישבות אומרת לערוץ 7 כי למרות הפינויים הכואבים, אנשיה ממשיכים לאכלס את כל הגבעות שפונו, "בשנה הזאת נפרדנו בצורה קשה ומיותרת מגבעת האולפנה, חלק מרמת גלעד והאסון במגרון. אבל אני חייבת לומר שעל אף כל ההכרזות של שר הביטחון שלא הוקם שום יישוב חדש, כן הוקמו מאחזים חדשים. בחג הסוכות כולם מוזמנים לבוא ולחגוג חמש שנים לשבות עמי. אהוד ברק ביקש שיעקבו אחרי המקום הזה, בפועל המקום הזה קיים, שבות עמי א' ושבות עמי ב' ממערב לקדומים עומדים לתפארת, יש לנו שם זוג צעיר ושישה בחורים".

לטענתה היועץ  המשפטי לממשלה שקרא להגביר את האכיפה נגד בנייה בלתי חוקית הוא איש צבוע, "שקודם כל ידאג להשיג אישור חוקי לפיליפינית שמגישה לו ארוחת בוקר, קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים. שיקפיד קודם כל על בנייה בלתי חוקית של ערבים. הניסיון שלו ליישם אג'נדה שמאלנית בתפקידו הממלכתי היא לא ראויה, אם כבר הוא רוצה לייצג מדיניות שייצג את המדיניות של הממשלה הנבחרת הוא לא נבחר ציבור".

וייס מספרת שגם עכשיו אחרי פינוי מגרון אנשיה ממשיכים לאכלס את רכס מגרון, "כל מקום שהם הרסו אנחנו ממשיכים לגור שם. הרסו את מצפה אביחי, חזרנו לשם. הרסו את מגרון אנחנו ממשיכים להיות על הרכס. כך שגם מגרון לא ננטשה".