אנחנו יודעים שגם אתם מכורים לאקשן ואל תנסו להסתיר את זה. גם הדופק שלכם פועם בקצב מוגבר כשאתם רואים ג'יפ או טרקטורון ובטח כשיש בסביבה אחזה ריינג'ר.

 

איך לא תתרגשו כמונו מהנופים המדהימים של הגליל, הכנרת, הירדן ההררי והרי הגולן, משדות הפריחה, מהזרימה המוגברת בנחלים, מבעלי החיים, עופות המים והדורסים הגדולים המנצלים את זרמי האוויר החמים כדי לדאות איתם לגובה.

 

לטייל עם חוויות שטח במושב אמנון, זה לטייל עם המקצוענים, לחוות חוויות ייחודיות שרק מי שהיה וחווה כבר יודע, להגיע למקומות ולפינות חמד נסתרות שרק עם חוויות שטח אפשר להגיע אליהם, שלא לדבר על הטעם המיוחד של הקפה ותה הצמחים, על האווירה  המחויכת והמשוחררת, על הצחוקים והשירים שהופכים לפולקלור ומונצחים באלבומי הזיכרונות וגם עמוק בלב.

 

חוויות שטח זה קודם כל לתת כבוד לטבע. להכיר אותו באמת מזריחה לשקיעה, את המארג האקולוגי המרתק, את השפעות מזג האוויר, את החי והצומח.

 

זה שאתם יוצאים לשטח רכובים על כלים עתירי ביצועים, זה לא אומר שאתם צריכים לשכוח את כללי הבטיחות ואת השמירה על ערכי הטבע, אלא בדיוק ההיפך. עם אתגרי חוויות שטח במושב אמנון לומדים המשתתפים להשתלב בטבע ולהיות חלק ממנו.

 

חוויות שטח מציעים טיולי טרקטורונים וריינג'רים בנהיגה עצמית, טיולי תומקארים, טיולי ג'יפים ומתחם קמפינג לינת שטח VIP .

 

מסלולי הטיולים שתטיילו בהם הם מהיפים ומרגשים ביותר בצפון. טיולי זריחות ושקיעות, טיולי מים רטובים בקיץ החם שלנו, טיולי קסם עם שפת כנרת, נסיעה בשבילי מטעי מנגו וליצ'י, תצפיות נוף משכרות, מסלולי גליל גולן משולבים, טיולי פריחות, ספארי לילה מרתק לצפייה בבעלי חיים לאור זרקורים ופנסים ובדרך עצירות להסברים וללגימת קפה בטעם מדורה ותה ארומאטי מצמחי תבלין הגדלים פרא בשטח.

 

למכורים לאתגרים מקיים צוות חוויות שטח טיול שטח אמיתי בן חמש שעות לדרום הגולן, המשלב נופים קסומים, שבילי טיול בלעדיים, מעברי מים וארוחת שטח מפנקת במיוחד.

 

בנוסף מפעילה חברת חוויות שטח במושב אמנון טיולי שטח רומנטיים לזוגות המתאימים להצעות נישואין ולימי נישואין, טיולים משפחתיים וטיולים לקבוצות מאורגנות.

טיולי טרקטורונים, ריינג'רים ותומקארים של חוויות שטח מתקיימות בנהיגה עצמית ומיועדים לבעלי רישיונות נהיגה בתוקף ולנוסעים נלווים. הנהיגה על הכלים מחייבת מעבר תדרוך בטיחות מקיף ותרגול שליטה בכלים.

 

טיולי ג'יפים חוויות שטח מתקיימים בליווי נהגים מנוסים ומדריכים בעלי ידע עשיר וניסיון בהדרכה.

 

ואחרי שנהניתם בטיול, נרטבתם כהוגן וצחקתם עד שכבר כאב לכם בצידי הפה, אתם מוזמנים להישאר איתנו עוד לילה אחד לפחות ולעשות את זה בסטייל. מתחם קמפינג לינת שטחVIP  של חוויות שטח במושב אמנון, מציע לכם לינה בתנאים אקסקלוסיביים וברמה גבוהה במיוחד.

 

קמפינג חוויות שטח מציע לאורחיו מרחבי מדשאות מטופחות להקמת אוהלים וללינה תחת כיפת השמיים והשכרת ציוד קמפינג, שירותים נקיים, מלתחות מסודרות, מקלחות פרטיות עם מים חמים בשפע, תאורת לילה, נקודות חשמל להטענת טלפונים ניידים, שולחנות פיקניק מוצלים, פינות ברביקיו, מתקן מיוחד לפויקה, ומטבח מרכזי כשר, הכולל מקררים ומקפיאים, מיקרוגלים, כיריים לבישול, פלטה ומיחם לשבת וקומקום חשמלי.

 

בנוסף תמצאו במתחם קמפינג לינת שטח VIP של חוויות שטח במושב אמנון, פינות זולה קסומות, בריכת שחייה פרטית עם שעות פעילות נפרדות בתיאום, פינת חי ורכיבה על סוסי פנוי לקטנטנים.

 

לאלה שרוצים את החופשה שלהם קצת יותר מסודרת, ישנה בקמפינג חוויות שטח יחידת אירוח פרטית וממוזגת למשפחות, עם שני חדרי שינה, פינת ישיבה עם טלוויזיה, מקלחת ושירותים צמודים, פינת אוכל ומטבחון.