ועד עובדי מעריב ונאמני מעריב רקיימו היום (שלישי) אסיפה עם כלל עובדי החברה, בה העלו העובדים שאלות רבות כלפי הנאמנים על עתידם ועתיד העיתון.

חגי מטר, יו”ר ועד עיתונאי מעריב שיבח את העובדים ואמר, כי "יש פה התגייסות של כלל העובדים, אנחנו לא יוצאים סתם לרחובות. כל פעם שאנחנו מפגינים יש לכך משמעות, אחרי כל הפגנה אנחנו מקבלים טלפונים שונים. נמשיך ונדרוש מדנקנר ונמרודי שישלמו את חובם וזאת לא נפסיק לעשות. יחד עם זאת, אנחנו מסתכלים אל עבר העתיד. היו פה הנהלות שלא ספרו את העובדים, לא בכך אנחנו מעוניינים. אנחנו נהיה שותפים לכל החלטה שתהיה ונדאג לקבל את שמגיע לנו. ארבעה ועדים עובדים ויחד ואנו בוחנים את האפשרות להיות שותפים לניהול העיתון. אנחנו מחפשים שותפים שרוצים עיתונות חופשית ומקצועית שדואגת לעובדים".

עו"ד שלמה נס, אשר משמש כנאמן מעריב, הבהיר לעובדים כי העסקה שהוצגה בפניו לא סיפקה אותו וכמו כן שבתקופה הקרובה לא יפוטרו עובדי החברה.

עו"ד גלילה הורנשטיין, המייצגת את עובדי מעריב, סיפרה כי נשלח מכתב בשם עובדי מעריב לנוחי דנקנר לאור הבטחתו לשלם 70% מיתרת החוב לעובדים. המכתב גם מכיל טיוטה אשר תביא לכך שהבטחות אלו לא יהיו רק בע"פ אלא גם בכתב, מה שייתן להם גם משמעות אחרת.

יוסף הרשקוביץ, נציג המנהלה בועד סיפר על הרגשתו ואמר, כי "עובדי מעריב עובדים באותה מסירות על אף החרב שתלויה מעל צווארינו.חשוב לנו להדגיש שלכל העובדים מטרה אחת והיא לקיים את העיתון".

יהודה שרוני, הפרשן הכלכלי של מעריב, הרחיב את דבריו ואמר: "המטרה היא לצרף את כל עובדי מעריב לעסקה, כל המחלקות, אנחנו חייבים להתגייס ולנסות להציל את העיתון. מעריב הוא הבית שלנו, ככל שנקבל תמורה גבוה לעסקה כך אנו נרוויח כי יש לכך השפעה עלינו.כל זאת נעשה לצד המשך המאבק המוצדק שלנו".

מוועד העיתונאים נמסר, כי העובדים מצפים להיות חלק מכל תהליך ולהיות שותפים בגרעין השליטה העתידי תוך הבטחת העסקה מירבית של עובדים. זאת מתוך תפיסה שהעובדים אינם נטל אלא נכס עיקרי של העיתון.