נפתלי בנט
נפתלי בנטערוץ 7

יו"ר ועדת המפקד של הציונות הדתית, הרב ד"ר דני טרופר, מוחה כנגד השמצות, פשקווילים וכרוזים אנונימיים, המנסים להשפיע באופן לא הגון ולא מוסרי על תוצאות הפריימריס בבית היהודי.

הדברים נאמרו על רקע פשקוויל נגד המועמד לראשות המפלגה, נפתלי בנט, שהופץ השבת בבתי הכנסת כ-"מכתב פתוח לנפתלי בנט" ונחתם על ידי גוף לא מוכר המכונה "צעירי הציונות הדתית".

"אני מוחה נחרצות נגד שיטת התעמולה הפסולה המכפישה מועמדים באמצעות כרוזים אנונימיים ובצורה אישית ופוגענית. אין זו דרכה של מפלגה המייצגת את הציונות הדתית ואני קורא לכלל המתמודדים לשמור על כללי התמודדות הוגנים ונקיים", אומר הרב טרופר.

בפשקוויל שהופץ השבת שורבב שמו של יו"ר מועצת יש"ע דני דיין אשר שיגר הבוקר מכתב אל הרב טרופר בדרישה לפעול למניעת הישנות מקרים מעין אלה, "מנסחי הכרוז שואלים רטורית מדוע אני 'מסרב בנחישות להשמיע [על בנט] ולו מילה טובה אחת?' ומנסים כך ליצור רושם אצל הקורא כאילו יש בשתיקתי מה שאין בה", כותב דיין.

"ברי לי מאז היום בו מערכת הבחירות במפד"ל יצאה לדרך שכל דבר שאומר על מי ששימש מנכ"ל מועצת יש"ע תחתיי – יהפוך לכלי תעמולה בידי מאן דהוא. תהיה זו אם כן התערבות ואף נקיטת עמדה במערכת הבחירות המפד"לית ע"י גורם חיצוני – תופעה שבעיני היא פסולה ואותה אף אתה עצמך גינית לאחרונה", ציין דיין.

הוא הוסיף כי "זו הסיבה היחידה ואין בלתה שבגינה איני מחווה בעת הזאת את דעתי על כישוריו המרובים של נפתלי בנט. אודה לך אם תנחה את המועמדים לחדול לאלתר מן הנוהג הנפסד לדבר בשם מועצת יש"ע או בשמי שלי".