מודעת הקמפיין של דנון נגד זועבי
מודעת הקמפיין של דנון נגד זועבילשכת דנון

יוזמת ח"כ דני דנון לפסול את ח"כ חנין זועבי צוברת תאוצה. בשיתוף של מעל ל-10,000 תומכים, מקדם את יוזמתו למנוע מחברת הכנסת חנין זועבי מלהתמודד לכנסת הבאה: "זועבי השתמשה בחסינות שלה כדי לתמוך במאבק טרור שניסה להרוג את חיילי צה"ל. אין לח"כ כזה מקום בכנסת ישראל- מקומה בבית סוהר" אמר דנון.

את הדברים אמר חבר הכנסת דנון באירוע השקה שהתקיים היום (ד') לקמפיין לעצירת זועבי מלהיכנס לכנסת הבאה.

לדבריו, זועבי היא ממשיכת דרכו של הח"כ הבוגד עזמי בשארה, שלאחר אינספור התבטאויות נגד ישראל, נאשם בסיוע לחיזבאללה במלחמת לבנון ה-2 וברח מהארץ: "זועבי היא מחבלת במסווה של ח"כ ומקומה מחוץ לכנסת ישראל ומאחורי סורג ובריח".

במסגרת היוזמה נכתב כי בשונה מעזמי בשארה, אשר לפני סיועו לחיזבאללה, רק התבטא כנגד מדינת ישראל, חנין זועבי אף פעלה בפועל נגד מדינת ישראל במשט טרור אלים שפגע בחיילי צה"ל.

עוד נכתב בפנייה כי אם זועבי לא נכנסת לתוך סעיף, 7א' לחוק החסינות, אשר בא להגן על הדמוקרטיה מפני אילו המנסים להוות גיס חמישי ולפגוע בה מבפנים, הרי שהסעיף ריק מתוכן. דנון מציין כי "ביוני 2010  זועבי השתתפה במשט הטרור המרמרה,  באפריל 2011 קראה למאבק אלים כמו האינתיפאדה, ובפברואר 2012, בערוץ 2 קראה זועבי בעד הפעלת טרור נגד אזרחי ישראל היהודים".

"דבריה של זועבי הם כמו דברי אחרון המחבלים בעזה, במדינה אחרת היא כבר הייתה עומדת למשפט באשמת הסתה לטרור ועידוד אלימות", אמר דנון המוסיף ומציין כי "בנוסף לכל פעולותיה, זועבי חגגה עם מחבלים משוחררי עסקת שליט, וקראה להמשיך את המאבק המזויין נגד חיילי צה"ל בעזה".