יחזור לשורשים? נתניהו בועידת הליכוד
יחזור לשורשים? נתניהו בועידת הליכודפלאש 90

אביה של השרה לימור לבנת, עזריאל לבנת, מראשוני הלח"י, אומר לערוץ 7 שהוא מקווה שהאחוד עם ישראל ביתנו יחזיר את מפלגת הליכוד למקורות.

"אני מקווה ששתי המפלגות המאוחדות ישמרו על ההתנחלויות ועל ארץ ישראל השלמה ושהחזון של מדינה יהודית משתי גדות הירדן יתגשם. בישראל ביתנו יש השר לנדאו שהוא נאמן עלי שישמור על ארץ ישראל", אמר לבנת.

עזריאל לבנת טוען שממשלת ישראל שגתה כשהחליטה בזמנו להקפיא את הבנייה בהתנחלויות, "אני בהחלט לא בעד גושי ההתיישבות אלא בעד ארץ ישראל השלמה. הקפאת ההתנחלויות הייתה בעיניי דבר חמור ביותר ואני חושב שהממשלה הזאת שגתה בכך, אני גם מתנגד לשתי מדינות לשני עמים".

לבנת הדגיש, כי הוא חושב שנכדו בן יוסף לבנת הי"ד שנרצח בקבר יוסף המשיך בעצם את דרך הלח"י, "אהבתי אותו, הוא היה נאמן עלי. מהמשפחה שלי באלון מורה יש לי הרבה ילדים נכדים ונינים כן ירבו. על הקבר שלו אמרתי שהוא נהג כאיש לח"י כלוחם חרות ישראל. אמנם הוא עשה בניגוד לרוחי שהוא עלה לקבר בלילה בלי שמירה. אבל לפי דעתי ממשלת ישראל לא עשתה מספיק כדי לשמור על קבר יוסף ונתנה לשומרים ערבים לשמור על הקבר, ואחד מהם ירה בו קרוב ל - 19 כדורים. לצערי הרוצח עדיין מסתובב חופשי בשכם, הוא לא נעצר עד היום וחוסל - וזה החטא הקדמון".