הבית היהודי זבולון אורלב נפתלי בנט
הבית היהודי זבולון אורלב נפתלי בנטמתי שריקי

ח"כ זבולון אורלב, המועמד לראשות הבית היהודי, מודה היום (שני) כי המייל המזוייף שהופץ בשם תנועת "ישראל שלי" ובו מצוטט נפתלי בנט כמי שמעדיף את לבני על פני נתניהו, יצא ממטהו שלו. 

אורלב טוען בהודעה שפרסם, כי מדובר בטעות וכי "זו אינה דרכו". לדבריו, הוא ביקש מאנשיו להימנע משימוש בשמות של גופים שאינם קשורים באופן ישיר למטה הבחירות שלו.

אורלב הוסיף, כי "אני מצפה גם מבנט לוודא שאנשי מטהו לא יוציאו הודעות שיקריות ואני מקווה שהודעות הסמסים שיצאו אתמול לאלפי המתפקדים על פרישתי מהמרוץ לא נעשו על ידי אנשיו".

אזרחים רבים קיבלו אתמול (ראשון) מייל מזוייף שנשלח כביכול על ידי תנועת 'ישראל שלי' ובו דברים נגד המועמד לראשות "הבית היהודי", נפתלי בנט.

המייל, שלטענת 'ישראל שלי', אשר אומתה היום, נשלח על ידי מטהו של ח"כ זבולון אורלב, מכיל ציטוט שאמר נפתלי בנט לאחר הריסת מגרון ובעת סכנת הקפאה חוזרת בתקופתו כמנכ"ל מועצת יש"ע.

ב'ישראל שלי' הביעו זעם על המייל המזוייף, "היום הפיץ גורם עלום שם מייל מכפיש נגד המועמד לראשות הבית היהודי נפתלי בנט, שכביכול נשלח על ידי תנועת 'ישראל שלי'. זהו זיוף מוחלט וחצוף מצד גורם אינטרסנטי העושה שימוש פסול וראוי לכל גינוי בשמה ובמוניטין של 'ישראל שלי'".

"תנועת ישראל שלי אינה מעורבת בענייניה הפנימיים של שום מפלגה ותמשיך לעשות ציונות יחד עם 91,500 חבריה", נמסר עוד מהתנועה.

נציין כי בהודעה רשמית שפרסמה ועדת המפקד של הבית היהודי נאמר, כי "אתמול יצא מייל שנשלח מהכתובת "ישראל שלי" ובו ביקורת מסוימת על אחד המועמדים. המייל מטעה בכך שהוא לא נשלח על ידי "ישראל שלי", אלא על ידי איש צוות ממטהו של ח"כ זבולון אורלב. ועדת המפקד העבירה את המייל לח"כ אורלב והוא הבהיר שהמייל נשלח שלא בידיעתו ובלא אישורו".