סער והרב סבתו. היום
סער והרב סבתו. היוםצילום: ששון תירם

שר החינוך גדעון סער, ביקר היום (ג') בישיבת "נתיבות יוסף" שבמצפה יריחו. השר נפגש עם ראש הישיבה, הרב שבתאי סבתו, עם תושבי המקום ודיבר בבית המדרש בפני תלמידי הישיבה.

הרב סבתו הציג בפני השר סער את כלל פעילות המוסדות ובהם פרויקט התלמוד הדיגיטלי במסגרתו הופקו אמצעי שמע, קלטות ודיסקים בהם מועברים שיעורי תלמוד.

הרב סבתו שיבח את שר החינוך גדעון סער על פועלו להפצת היהדות והערכים במערכת החינוך, וציין כי השר עומד בראש הלוחמים לאימוץ דו"ח אדמונד לוי בממשלה ולחיזוק ההתיישבות. כאות הוקרה, העניק הרב סבתו לשר סער שני ספרים שכתב אחיו, הרב חיים סבתו, וברך אותו בברכת הצלחה רבה בבחירות הקרובות לרשימת הליכוד בכנסת.

שר החינוך, גדעון סער, הודה לרב סבתו ואמר כי הביקור שלו בישיבה מעניק לו כוחות וכי הוא מלא התפעלות מהעשייה המרשימה של כלל המוסדות בתחום החינוכי, הערכי והרוחני. השר אמר כי יבחן דרכים לקדם את פרויקט התלמוד הדיגיטלי המאפשר את הנגשת אוצרות הרוח של עמנו.

השר סער נשאל על ההתיישבויות ודו"ח השופט אדמונד לוי ואמר: "אני פועל רבות מול ראש הממשלה וכלל הגורמים בכדי להביא לאימוץ דו"ח לוי".

עוד סיפר השר סער על פעולותיו לחיזוק ערכי היהדות והמורשת במשרד החינוך וציין את חשיבות ביקורי התלמידים במערת המכפלה שאפשר לאלפי תלמידים לבקר בפעם הראשונה במקום.