הכנסת ספר התורה אמש
הכנסת ספר התורה אמשבאדיבות הישיבה בניצן.

כ-300 בחורי ישיבה, אישי ציבור רבנים ותושבי ניצן השתתפו אמש בהכנסת ספר תורה לישיבה הגבוהה "כיסופים" שבאתר הקארוילות ניצן.

באירוע השתתפו ראש הישיבה, הרב יגאל קמינצקי, הרב אלישע וישליצקי, ממקימי הישיבה והמעביר בה שיעורים מאז הקמתה, הרב רחמים ניסימי ראש רשת שעלי תורה וכן ראש המועצה האיזורית חוף אשקלון יאיר פרג'ון.

את ספר התורה תרמה משפחת רנד מירושלים. הרב אופיר כהן, יו"ר מנהלת תנופה הזכיר בדבריו את פיגוע אוטובוס הדמים של כפר דרום,שהתרחש באותו התאריך לפני 12 שנה, ובו נרצחו מירי אמיתי וגבי ביטון הי"ד ונפצעו שניים מילדיו של הרב אופיר.

לדבריו העקדות בהם עם ישראל הקריב את טובי בניו לא היו לחינם ומהם נבנתה רוח גדולה של אמונה ושל דביקות בתורה ובארץ ישראל. כך גם החרבת גוש קטיף הייתה ירידה שמפשרת לנו היום לבנות את מוסדות התורה שישפיעו את קדושת התורה על עם ישראל כולו.

הרב יגאל קמינצקי, רב גוש קטיף וראש הישיבה הדגיש בדבריו את החשיבות העצומה שיש לבית מדרש בו מוסרים התלמידים את נפשם על לימוד התורה לשיקום הרוחני של קהילות גוש קטיף.



יו"ר ועד מתיישבי גוש קטיף אליעזר אורבך אמר כי הישיבה בניצן יחד עם בניית בתי הכנסת שנמצאים בתהליך הבנייה מהווים את שני היסודות העמוקים ביותר שעליהם הושתתו החיים בגוש קטיף תורה ותפילה והכנסת ספר התורה היא חיזוק אדיר לחיים ולבניית הקהילה.