נעדר. מג'די חלבי
נעדר. מג'די חלביפלאש 90

ח"כ אכרם חסון (קדימה) שיגר מכתב לשר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', בו הוא קובע כי למרות טענות צה"ל תעלומת מג'דע חלבי טרם נפתרה.

במכתב מזכיר חסון, כי "כפי שידוע לך, ב-12 לאוקטובר, לפני חודש ימים, התקיים בבית הקברות הצבאי בעוספיא טקס קבורה לחייל הנעדר מג'די חלבי, על סמך הדו"ח הפתולוגי של אבו כביר שקבע כי העצמות שנמצאו הן של החייל הנעדר מג'די חלבי. למעשה, נמצאו שתי עצמות מחוליות הצוואר בלבד".

לדבריו, "עם היוודע האינפורמציה על הימצאו של החייל הנעדר, כמובן שצמרת הצבא, המשטרה ובכירי הממשלה השתתפו בצערם של המשפחה, התראיינו לתקשורת והבטיחו להורים שהם יקבלו תוך שבועיים דיווח בכתב מקיף על כל ממצאי הדו"ח הפתולוגי וחקירת המשטרה.  מאז עבר חודש ימים, והמשטרה עודנה עם כל השאלות הפתוחות, ללא שום דו"ח וללא שוב הסבר מניח את הדעת אשר מוכיח שאכן אלו עצמותיו של החייל הנעדר מג'די חלבי".

"להזכירך כבודו, שלא נמצאה דסקית החייל, לא נמצא ארנקו, לא מסמכיו האישיים ולא נמצאו בגדיו או נעליו. ואילו המכון הפתולוגי הסתמך על שתי עצמות וקבע אשר קבע. על כן, יש לנו הזכות לחשוד בממצאים אלו ואני מתפלא מדוע המשפחה לא מקבלת דוחות אמינים ורציניים כפי שקיים בכל מדינה מתוקנת, למען הסר ספק בלבם", מוסיף חסון.

חסון פונה לשר ומבקש, כי "כבודו ידאג לפגישה עם כל הגורמים שטיפלו בפרשה הנ"ל יחד עם משפחת חלבי, בכדי שלפחות המשפחה תרגיש שמישהו דואג להם ומטפל בבקשתם. כבוד השר, נזמי חלבי ומשפחתו התנהגו באצילות נפש ואבירות, תוך כבוד למדינה ולרשויות החוק. ולכן מן הראוי להחזיר באותו המטבע. מתוך השיחה שקיים האבא היום עמי, הרגשתי את תחושת הכאב, המרמור והאכזבה וכמובן שהדבר כואב לי ומפריע לי שככה דברים מתנהלים במדינתנו. הנני לבקש מכבודך, טיפול דחוף ומיידי בנושא על מנת לתת מענה הולם והמשך טיפול ראוי בפרשת מג'די חלבי".