בעוד שבועיים תיפתח עונת ההקרנות השנייה של הסרט העלילתי 'זוהר הרקיע' . הסרט מספר את סיפורו של פרח טייס מצטיין שערב קבלת 'כנפי הטייס' נקרא ביחד עם חבריו לאימון ההכנה המנטאלית לקראת ביצוע הגרוש מגוש קטיף וצפון השומרון.

מפיקי הסרט מסכמים בהצלחה גדולה את עונת ההקרנות הראשונה אשר נפתחה בהקרנת בכורה ציבורית במרכז בגין בירושלים,  בשיתוף שדולת ארץ ישראל בכנסת ובהשתתפות ראשי מוסדות חינוך ומחנכים מכל רחבי הארץ, שרים , חברי כנסת ואישי ציבור.



במהלך העונה נערכו חמישים הקרנות בכל רחבי הארץ. גם המבצע להקרנה חינמית לחיילי צה"ל ממשיכה לצבור תאוצה ויותר מ500 קצינים וחיילים כבר צפו בסרט באמצעות מכשירי הסמארטפון והאייפון.

פתיחת העונה השנייה תיערך עוד כשבועיים ביום ראשון ג' טבת (16.12) בבית ציוני אמריקה בתל אביב בהקרנה חגיגית שבסיומה  יתקיים פאנל בנושא שימוש בצה"ל בפעולות שיטור כנגד יהודים, השפעות ונזקים- בהשתתפות ראש אכ"א לשעבר אלוף (מיל) אלעזר

שטרן, תא"ל (מיל) אפי איתם, תא"ל (מיל) פרופ' ח"כ אריה אלדד, המשפטן עו"ד יוסי פוקס והפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ, בהנחיית מפיק הסרט בני גל.

מפיק הסרט, בני גל אמר "אני שמח על כך שהדיון בנושא מטרת צה"ל שהסרט מחולל  נכנס יותר ויותר אל תוך השיח וכי קיום פתיחת העונה השנייה דווקא בתל אביב ובהשתתפות ראש אכ"א לשעבר ואנשי צבא נוספים מעידים על כך. אני מזכיר כי רק לאחרונה פורסם כי מפקד אוגדת איו"ש היתנה את הרחבת פעילותו של הנחל החרדי  לגזרות נוספות על אף שהוגדר כגדוד המצטיין באוגדה! בכך שסגל הגדוד יתחייב לפניו כי הם מבינים שתפקידו של צה"ל כולל אכיפת חוק על יהודים וכי ללא התחייבות מפורשת שלהם לבצע פעילות זו לא יתאפשר לגדוד המצטיין להרחיב את גזרת פעילותו".

"על מנת להרחיב את הדיון והחשיפה לסרט פתחנו דף פייסבוק בו מועלים חומר מעניין וייחודי על ההכנה המנטאלית, תמונות וסרטונים מאחורי הקלעים של ההפקה והחשוב ביותר- דיון שבועי בנושא הכוונת צה"ל אל המטרה שלו! וכמובן מועדי הקרנות והזמנות למוסדות חינוך וקהילות", הוסיף.

קטי כהן ממארגני הערב ציינה כי: "צה"ל יקר וחשוב לכולנו ולכן הדיון על מטרת צה"ל ושימוש בצה"ל כנגד יהודים נוגע לכולנו.  ישנה חשיבות גדולה שבסרט יצפו  אנשים מכל המגזרים חילונים ודתיים שמאלנים וימניים"

הסרט שהופק ע"י 'מכון חומש לאסטרטגיה יהודית' שע"י ישיבת חומש המתחדשת ובית ההפקות 'תורת החיים' ביד בנימין ומבוסס על מסמכים צהליי"ם מקוריים ועל תחקיר מקיף שנערך ע"י צוות המצ"ח. נזכיר כי הסרט 'זוהר הרקיע' זכה בפרס  לקולנוע עלילתי בפסטיבל 'קולנוע דרום' שנערך בשדרות.