מוצר חילוץ חיוני שכבש את ארה"ב יוצג בשבוע הבא במהלך הכנס הרביעי שתקיים חברת בסדנו השקעות.

הכנס יתקיים במלון רמדה רנסנס בירושלים ובו יוצג מוצר ה'סקיי סייבר' שמסייע לאנשים להיחלץ מבניינים רבי קומות בעת אירוע חירום.

במהלך הכנס יישאו דברים ר' יצחק בירנבוים מנכ"ל החברה בישראל ור' אליעזר גרוס יו"ר החברה ובמהלכו תוצג למשתתפים מצגת מרהיבה על מוצר ה'סקיי סייבר' ויתרונותיו.

ה'סקיי סייבר' פותח בידי טובי המוחות, וביניהם תא"ל (במיל) יעקב נקש ובכירים נוספים בצה"ל, והוא בא לתת מענה ופתרון ממשי לחילוץ עצמי בעת חירום. מומחים רבים ניסו למצוא פתרון לבעיה בפרוץ שריפה או כל אירוע חירום המצריך חילוץ מבניין, אולם עד עתה לא נמצאו פתרונות יעילים במידה מספקת, ולכן פיתוחו של מוצר ה'סקיי סייבר' צפוי לחולל מהפכה של ממש בתחום, ובארה"ב ובשאר מדינות בעולם המהפכה בעיצומה.

מוצר 'הסקיי סייבר' הינו תיק גב אליו מחוברים כבל חסין אש באורך 350 מטר ומצויד בקרס הנצמד בקלות, וכך יכול כל אדם להיחלץ מגובה רב ללא כל בעיה. בעת קרות שריפה חלילה ישים על עצמו האדם את תיק הגב ויוכל להשתחל אל מחוץ למקום הסכנה תוך דקות ספורות וללא כל ידע מוקדם. המוצר זכה לתו תקן ממכון התקנים הישראלי, ומהווה פתרון יעיל וזמין.

הפתרון שמעניק מוצר ה'סקיי סייבר' צבר לעצמו אוהדים רבים, ומוסדות רבים כמו גם ועדי בתים ביקשו לרכוש את המוצר על מנת למקסם את פוטנציאל ההיחלצות בעת חירום, ללא קושי רב.

לאחרונה משווק המוצר בישראל בידי חברת בסדנו השקעות, ובמהלך הכנס שיתקיים בשבוע הבא, יוצג המוצר בפני המשתתפים ויתקיימו בו מבצעי השקה ייחודיים.

מנכ"ל 'סקיי סייבר' ר' יצחק בירנבוים: "מוצר הסקיי סייבר שפותח בידי טובי המהנדסים מהווה בשורה אמיתית, והוא יכול להציל חיי אדם. המוצר התקבל בהתלהבות במדינות רבות בעולם, וגם בישראל נרשמת התעניינות רבה בו והוא עתיד לחולל מהפכה בתחום".