לטפל כן, אבל למה עם קרובים. אלדד
לטפל כן, אבל למה עם קרובים. אלדדפלאש 90

ח"כ אריה אלדד (עצמה לישראל) תוקף את השתלבותו של משה פייגלין, יו"ר חטיבת "מנהיגות יהודית", בתנועת הליכוד וצופה כי יודח על ידי נתניהו כבר במהלך הקדנציה הבאה בכנסת.

"פייגלין נידון לדילמה מוסרית אמיתית, אם יבגוד בערכים האמיתיים שלו ויתמוך בממשלת נתניהו בהצבעות אי אמון אידיאולוגיות הוא יאבד את כל עולמו" עוד הוסיף "אם פייגלין יתמוך בי לאחר הצבעת אי אמון בעקבות הריסת מאחז הוא יעוף מסיעת הליכוד ויהפוך לסיעת יחיד".

ח"כ אלדד התייחס גם לעימות החריף מול אירופה וארה"ב בעקבות החלטת הממשלה לבנות 3000 יח' דיור חדשות ביהודה ושומרון והטיל ספק ברצינות כוונותיו של בנימין נתניהו "לא, אינני מאמין כי נתניהו יבנה, כבר עכשיו הוא מתחיל לחזור בו מהדברים, פתאום הוא נזכר לבנות? למה הוא חיכה עד היום כדי לבנות באזור E1?"

בתשובה לשאלה האם יעתור בנסיון לפסול את מועמדותה לכנסת של ח"כ חנין זועבי, הודה ח"כ אלדד כי רוב הפניות לבית המשפט נעשות במטרה לזכות בסיקור תקשורתי.

"זה קרקס וריטואל קבוע של בחירות, יש מעט מאוד יכולת ביטוי לקצוות הפוליטיים ולכן אנחנו צריכים להכנס לתקשורת כדי שתהיה לנו הזדמנות להגיב לאירועים, אנחנו צריכים ליזום אירועים, אני אעתור נגד זועבי רק אם זה ייכנס לתקשורת באותו שבוע".