שאול מופז
שאול מופזצילום: פלאש 90

"ישראל פספסה הזדמנות לחסל את ראש הנחש. ממליץ למשעל לארוז את חפציו בהקדם ולצאת מעזה". כך אומר הערב יו"ר קדימה שאול מופז.

"הפסקנו את הפעולה בעזה מוקדם מדי. ביקור משעל בעזה הוא תוצאה של הכישלון המדיני של מבצע עמוד ענן. נתניהו וליברמן נתנו הסכמתם לביקור משעל בעזה. החמאס מרים עכשיו ראש וצריך להוריד לו אותו."

מופז הוסיף: "אם ישראל תמשיך להחליש את אבו מאזן ולהמנע מלטפל בארגון חמאס ביד קשה נראה את משעל מבקר ביהודה ושומרון בעוד כמה שנים. אסור לנו לאפשר מציאות כזו. ישראל יודעת איך לנצח את הטרור. חאלד משעל הוא בן מוות ויעד לסיכול יחד עם כל ראשי חמאס".

גם ציפי לבני, יושבת ראש "התנועה", מפגינה הערב אומץ רב ותוהה מדוע ישראל לא נלחמת כנדרש בחמאס, "חמאס חוגג היום את כניעת ממשלת נתניהו לטרור. בכל יום שעובר תחת כהונת הממשלה הזו חמאס מתחזק וישראל נחלשת - בארבע השנים האחרונות נשחקה עד דק ההרתעה שהושגה בעופרת יצוקה, המצור מעל חמאס שוחרר, ממשלת ישראל נשאה ונתנה עם ארגון טרור וגרוע מכל העניקה לו לגיטימציה בינלאומית. הממשלה הימנית ביותר בהיסטוריה של ישראל היא גם הממשלה שמחלישה אותה יותר מאי פעם בהתנהלות מדינית רעה, שכוללת התרסה נגד העולם במקום גיוסו למען האינטרסים של ישראל, דיאלוג עם ארגון טרור במקום מלחמה בו ודחיית כל סיכוי להסכם עם אלו שבאמת ניתן להגיע להסדר עמם".