לונדון london
לונדון londonעוזי ברוך

סוף טראגי למתיחה סביב מצבה הבריאותי של קייט מידלטון, רעייתו של הנסיך הבריטי וויליאם.

כזכור, בשבוע שעבר ניסה צמד שדרני רדיו אוסטרליים, מל גרייג ומייקל כריס, את מזלו ובמקום ללהג סביב מצבה הבריאותי של הנסיכה החליט להתקשר לבית החולים בו היא מאושפזת, לחקות את קולה של המלכה אליזבת ולבקש פרטים על מצבה של הנסיכה ומצבו של העובר שבבטנה. המתיחה הצליחה מעל המשוער ואחות בית החולים פרסה בפני המלכה המדומה פרטים אודות הנסיכה.

המותחים שלא האמינו שבקלות רבה כל כך יצליחו לתעתע באחות בית החולים המשיכו את המתיחה מספר דקות, והקלטת השיחה זכתה לתשומת לב בינלאומית בשעות ובימים שלאחר שידורה.

השיח סביב המתיחה נסוב לא רק אודות המלכה, הנסיכה וצמד השדרנים, אלא גם על גורלה הצפוי של האחות שמבלי לוודא מי הדובר מולה, העניקה פרטים אישיים בשיחת טלפון. כעת מתברר שגורלה של האחות הוא מוקד האירוע.

בעקבות האירוע החליטה האחות שהעבירה את השיחה לאחות האחראית על הנסיכה - להתאבד. היא עצמה אמנם לא מסרה כל פרט על הנסיכה, אך חשה ככל הנראה אחריות להעברת הנתונים על ידי האחות האחראית שכן היא זו שהודיעה לאחראית שהמלכה בכבודה ובעצמה מבקשת פרטים.

על פי דיווח ב'ישראל היום' ההודעה על התאבדותה של האחות התקבלה בתדהמה על ידי וויליאם וקייט שפרצה בבכי לשמע הידיעה.

יצוין  עוד כי קודם להתאבדות הושעו שני השדרנים מתפקידם בתחנת הרדיו, שנגדה הוגשה תלונה מבית החולים המלך אדוארד השביעי, שאחיותיו היו קורבן המתיחה.