פלאפון
פלאפוןערוץ 7

עשרות עובדי פלאפון ופעילים חברתיים יקיימו מחר (שני) בשעה 07:00 בבוקר וב-19:00 בערב טקס השכמה והפגנה מול ביתו של מנכ"ל פלאפון גיל שרון בסימן של "בפלאפון אין עם מי לדבר".

במקביל, השביתה תמשיך מחר באותה המתכונת: במוקדי השירות הפרונטליים בפתח תקווה, חדרה ואום אל פחם, בחטיבת ההנדסה, מערכות המידע, מטה החברה, המוקדים הטלפוניים בבאר שבע ובירושלים והמרכז הלוגיסטי.

מוקדם יותר היום הפגינו מאות עובדים ברחבי המדינה מול מוקדי השירות של פלאפון בנתניה, אשקלון, באר שבע, עפולה וחדרה ופעילי הפורום לצדק חברתי ומרחבי ההסתדרות הפגינו היום מול מוקדי השירות ברמת גן ובירושלים.

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן אומר היום: "העובדים ממשיכים לשבות ולהפגין אל מול ההנהלה עד שההנהלה תכיר בוועד הקיים וביציגות ההסתדרות. אני קורא להנהלת החברה להיכנס איתנו למו"מ להסכם קיבוצי לעובדי החברה".

יו"ר ועד הפעולה של פלאפון, ברק לוי אומר היום: "מחר אנו נעשה השכמה כפולה לגיל שרון, הן בבוקר והן בלילה כדי להעיר אותו מתרדמתו ושבפלאפון יש ועד. כמו שאנחנו לא ישנים לא ביום ולא בלילה בדאגה על ביטחוננו התעסוקתי כך גם גיל שרון- לא יישן בלילה, לא יישן ביום".