שרת התרבות. לימור לבנת
שרת התרבות. לימור לבנתפלאש 90

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת (ליכוד), הצטרפה למתקפת 'הליכוד-ביתנו' וקראה "להוציא מהארון" את מועמדי 'הבית היהודי' לכנסת.

"התברר לי שגם בשנת 2013 ישנם מועמדים הומופובים לכנסת המחזיקים בדעות חשוכות ולפיהן, לדוגמה, יש למנוע מהומואים ולסביות להתגייס לצה"ל", כך לבנת.

לדבריה, עם דעות כמו אלו אין פלא ש'הבית היהודי' משתדלת להחביאם בארון, "אבל אני סבורה שישנה חובה 'להוציא מהארון' את אותם מתמודדים בעלי דעות חשוכות כדי שתוכלו להחליט באופן מפוקח האם באמת בהם אתם רוצים לבחור".

מכאן ואילך פירטה לבנת בדף הפייסבוק שלה את המסרים של מפלגתה נגד 'הבית היהודי', והזכירה בין השאר את הטענה לפיה הרב אלי בן דהאן קרא לבטל את הוועדה לקידום מעמד האישה, "חברתו למפלגה איילת שקד ניסתה לתרץ שהוא למעשה קרא להרחבת הוועדה לוועדה למעמד המשפחה, אבל שלא יבלבלו אתכם: בן דהאן סבור שוועדה למעמד האישה אינה חשובה מספיק ויש לבטלה".

שרת התרבות הוסיפה כי יחד עם ראש הממשלה ובכירי הליכוד היא נלחמה כל חייה, כלשונה, למען שוויון בין המינים ונגד אפלייה בגין נטייה מינית, "הצבעה וחיזוק הבית היהודי עלולה לגרור אותנו עשרות ומאות שנים לאחור", כך לבנת.