בחופשה הקרובה אתם מתכננים לחרוש את הגליל. להעפיל אל פסגת הר, לנפוש על שפת נחל מוצל, או על חוף הים, לגלות את הגולן ואפילו לרדת דרומה. כל זה בחופשה אחת ובלי להתחייב לצימר אחד או לבית מלון. איך עושים את זה? פשוט מאוד, רותמים למכונית את צימר נייד בטבע ואתם מסודרים. בטיול הקרוב, כל מקום יהפוך עבורכם לבית חם, ממוזג ונעים.

 

צימר נייד בטבע הוא אטרקציה מדהימה לאנשים עם פלפל בת... שאוהבים להיות תמיד בדרך ושיצר הנדודים עוד מקנן בקרבם בבחינת יתר שאת ויתר עוז.

 

מדובר בקרוואן איכותי, מרווח ומאובזר היטב, הניתן לחיבור קל ופשוט לוו הגרירה הנמצא בירכתיה של כל מכונית ומכאן והלאה, השמיים הם הגבול (כי מה לעשות, צימר נייד בטבע לא יודע לעוף...).

 

בקרוואן רחב הידיים המותאם לזוג או למשפחה, מיזוג אוויר מלא, מיטה זוגית ומיטה רחבה נוספת המתאימה אף היא לזוג, טלוויזיה עם אנטנה לקליטת מיטבית של ערוצי לוויין ונגן תקליטורים DVD , מקלחת מרווחת ושירותים צמודים, שולחן אוכל רחב ומטבח הכולל מקרר, מיקרוגל, כיור לשטיפת כלים, כיריים חשמליות לבישול, פינת שתייה חמה, קומקום חשמלי, פלטה ומיחם לשבת.

 

אל קרוואן צימר נייד בטבע מצורפים גנראטור חשמלי ומיכל דלק מלא, מיכל מי שתייה ושטיפת כלים, ציליה רחבה וכיסאות גן מתקפלים, מתקן ברביקיו ועוד.

 

אז איפה מקבלים את צימר נייד בטבע, אתם שואלים?

 

בטלפון אחד נקבעת נקודת מפגש עם הקרוואן בחיפה או בכל נקודה אחרת על מפת הצפון ומכאן, הוא איתכם לכל זמן החופשה והטיול, מרווח, נעים, ביתי וניתן לחנייה כמעט בכל מקום שתחפצו בו.

 

אז במקום לסחוב כמו צב, את הבית על הגב, תחברו למכונית שלכם את צימר נייד בטבע ותוכלו לומר שאתם גרים בטבע (לפחות לכמה ימים)...