הרב אלישע וישליצקי
הרב אלישע וישליצקי(באדיבות קרן קהילות)

"התמונה שפורסמה בששי מטעם הליכוד על הגרעינים התורנים היא שקרית ומהוה ניצול ציני של מעמד הוקרה לגרעינים ללא שום קשר לבחירות", כך אומר הערב הרב אלישע וישליצקי.

"מצער מאד שהליכוד מגיע לשפל כזה. ותקוותי שהצבור יבטא את מחאתו הנמרצת. ואני הקטן על משמרתי אעמודה קורא מעומק הלב להצביע ולפעול בעוצמה בעד הבית היהודי לצמיחה אמיתית שתחזק באמת את ראש הממשלה נתניהו".

הרב וישליצקי הופתע בסוף השבוע לגלות תמונה מטעם הליכוד בה הוא מצולם יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, בעת ביקור באחת מישיבות ההסדר.

במודעה שפורסמה בחלק מעלוני השבת נכתב "ממשלת הליכוד ביתנו העניקה הכרה ממלכתית ותמכה בגרעינים התורניים ובגרעיני ההתיישבות בלמעלה ממאה מליון ש"ח במהלך ארבע השנים האחרונות", נכתב במודעה, "תנו לנו את הכוח להמשיך את העשייה".

המטה הדתי לאומי בליכוד מסר בתגובה "המודעה פורסמה כחלק מסדרת מודעות על הישגי הממשלה ובהם הענקת הכרה ממלכתית ותמיכה תקציבית של למעלה מ-100 מיליון ש"ח בגרעינים התורניים והגרעיני ההתיישבות".

"מעולם לא נטען במודעה כי הרב וישליצקי או מי מהמופיעים בה תומכים פוליטית בליכוד. בניגוד לנטען התמונה אינה שקרית וצולמה לפני כשבועיים בלבד בישיבת ההסדר בעכו בטקס הצדעה לגרעינים. הליכוד גאה בהישגיו בנושאים הממלכתיים וכפי שהקים את האוניברסיטה באריאל שבה לומדים ומלמדים מרצים וסטודנטים בעלי השקפות פוליטיות שונות ויזם סיורי תלמידים מכל הזרמים במערת המכפלה כך הליכוד רואה בגרעינים מפעל בעל ערך ממלכתי ולאומי וימשיך לתמוך ולסייע להתפתחותו גם בעתיד", לשון התגובה.