זירת התאונה סמוך לקריית גת
זירת התאונה סמוך לקריית גתצילום: פלאש 90
הבוקר הותר לפרסום כי בתאונה הקשה סמוך לקריית גת נהרגו שתי נשים: שושנה סחראי, בת 61 מהמושב נס הרים, שליד בית שמש וסיליביה בן משה, בת 47 מקריית גת.


שמשון בן משה, בעלה של סילביה, הגיע למקום התאונה וגילה כי אשתו נפגעה קשה מאוד, "לא הבנתי מה קרה, עד שהתקרבתי וגיליתי לחרדתי ולאסוני שאשתי כבר לא בחיים. היא היתה כל עולמי", אמר בבכי.


יגאל בן ארי, מנהל מחוז מרכז ברשות הטבע והגנים, סיפר הבוקר לערוץ 7 כי סילביה עבדה למעלה מ-12 שנה בגן הלאומי עין חמד , "כל השנים האלה היתה מגיעה לעבודה וחוזרת בטרמפים", אמר.


"סילביה הייתה הרוח החיה באתר. מלאת שמחת חיים, יסודית, רצינית ומסורה בצורה בלתי רגילה. קסם של אישה", אמר בעצב.  סילביה תובא למנוחות בשעה 14:45 בקריית גת. 


מחקירה ראשונית של בוחני התנועה של משטרת לכיש עולה כי המכונית הפרטית פנתה מבית גוברין למחלף כביש 6, בשעה שרכב ההסעות נסע מכיוון קריית גת לאזור בית גוברין. על פי ממצאי התאונה, בשלב מסוים החליט נהג הרכב הפרטי להיכנס לכביש, ורכב ההסעות לא הספיק לבלום והתנגש בעוצמה רבה בצד הרכב הפרטי. 


בעלה של ששונה סחראי, נהג הרכב הפרטי, שהסיע את השתיים, נפצע קשה. בתאונה נפצעו גם 11 נוסעי הטרנזיט, מצבם מוגדר קל עד בינוני.