גאולה בקלפיות?
גאולה בקלפיות?פלאש 90

עופר ליפשיץ, יו"ר 'ברית עולם לגאולת ישראל', הגיע אתמול (שלישי) ליישוב בית אל ושם עלה לאתר סולם יעקב ונדר נדר לגאול את עם ישראל. בראיון לערוץ 7 הוא מספר על עצמו ומשנתו, "אני לא מופיע חיצונית כאדם דתי, אך אני שומר תורה ומצוות בפנימיותי ובכל רמ"ח אברי, אני מחובר להקב"ה".

ליפשיץ, נשוי ואב לארבע, קיבוצניק מאפיקים, מתכוון במוצאי שבת הקרובה לספר לחברי קיבוצו על סיפור ההתגלות שהוא חווה, "הקב"ה שלחני לגאול את עמו ישראל. אני לא המשיח אלא השליח, כמו אליהו הנביא. זו הייתה התגלות, כמו שהייתה למשה שהסנה בער באש, אצלי זאת הייתה אש פנימית, לא בחלום אלא מאוחר בלילה. זה קרה ב-11 למרץ 2004, הייתה לי הארה".  

ליפשיץ רץ בפעם השלישית לכנסת, הפעם הוא משוכנע שההצלחה תהיה גדולה, "באלפיים ושש קיבלתי 2011 קולות, בבחירות האחרונות קיבלתי 636 קולות. אני מאמין שבורא עולם יודע כמה אני צריך לקבל. הפעם אני והצוות שלי, בשלים למהלך, אקבל בין 3 ל-116 מנדטים".

לדבריו מדובר במסר חשוב מאוד לעם ישראל, "אפשר לראות את המצע שלי באתר של המפלגה, אני רוצה לגעת בדברים הכי שורשיים. לחבר את עם ישראל לייעוד האמיתי שלנו ולתפקיד שלנו בארץ ישראל. ה' אמר לי שהוא ילך וינחה אותי ושאתקדם צעד אחר צעד. אני מתכוון גם להלחם ברשויות המס, למחוק את ההוצאה לפועל ולהלחם ברשויות הרווחה שחוטפות ילדים ממשפחות".

ליפשיץ מבטיח להרכיב את הממשלה הבאה עם מפלגות הימין, "אני מתחבר לכל אלה שמאמינים שרק התורה היא תורת אמת, גם המפלגות החרדיות יצטרפו אלי. אני השליח של ה'".