"המוסיקה - היעוד שלי כיהודי"
 
הזמר והיוצר אהרון רזאל, מפורצי הדרך במוסיקה היהודית, יוצא לשני מופעי השקה לאלבום עטור השבחים "קבעתי את מושבי".
 
בהופעה מרגשת ורזאלית בהחלט, יהיו יחד על במה אחת: אהרון רזאל בליווי לא פחות משמונה נגנים, להקת רוק ורביעיית כלי מיתר, שיבצעו את עשרת הלהיטים הגדולים של האלבום.
 
"אני מקבל תגובות חמות ונרגשות מכל כיוון ומגזר", אמר רזאל בסיפוק בראיון לערוץ 7, "אני מתרגש לראות כמה שאהבת התורה נוגעת בכל כך הרבה אנשים ואני שמח שהמוזיקה שלי עוסקת סביב הדבר שממלא את יומם וליבם שלי ושל רבים אחרים".
 
"בחיים לא חשבתי שאופיע עם שמונה נגנים על הבמה. אני הולך לשיר שירים מהאלבום החדש, 'קבעתי את מושבי', כמו גם שאר הלהיטים והסיפורים שעומדים מאחורי כל שיר ועל מסע חיי שעברתי עד היום".
 
רזאל של היום הוא רזאל שלפני 16 שנה של האלבום "הסנה בוער"?
 
"זה כמו לשאול ילד אם הוא שם לב שהוא גדל", השיב רזאל, "אני מרגיש שאני אותו אהרון. לפעמים שאני מסתכל לאחור ולא מאמין שעברו 16 שנה מאז שהוצאתי את האלבום 'הסנה בוער' אני בהלם שעברו כל כך הרבה שנים, אין ספק שהשתנתי".
 
מה מיוחד באלבום החדש ?
 
"כל האלבום הזה הוא חלום שהיה לי והיום אני מגשים אותו. האלבום הזה הוא לכבוד התורה ולכבוד לומדי התורה ובכלל לכל יהודי שאוהב מוזיקה יהודית".
 
ההתחזקות שלך בדת וקביעת לימוד התורה הולך ביחד עם המוסיקה ?
 
"הלימוד תורה מזין את המוזיקה שלי. יוצר קולט את העולם ואז הוא מוציא ההכול החוצה ביצירה שלו", אומר רזאל ומציין כי המוסיקה היהודית הולכת לכבוש את המינסטרים, "עם ישראל רוצה רוחניות וקדושה זה המקורות והתרבות שלנו. אני זוכר כשהיינו קטנים כל היוצרים הגדולים כמו ביאליק עזבו את בית המדרש כדי ליצור - היום זה הפוך. יש צימאון ענק של הציבור כולו למוסיקה יהודית".
 
על האלבום החדש סיפר רזאל, "כתבתי שירים לזמרים חסידיים וקרצתי לציבור החרדי במוסיקה אבל הסגנון הרזאלי נשאר. אני אוהב לעשות דברים חדשים ולהעיז".
 
רזאל מתרגש מאוד לקראת המופע, "אני שמח שהמוסיקה שלי נוגעת בכולם. ניגון זו שפה אונבירסאלית ואני באמת רואה את המוזיקה כיעוד שלי להיות יהודי".
 
המופע הראשון יתקיים מחר (חמישי) בצוללת הצהובה בירושלים והמופע שני ביום חמישי שאחריו ב'גולה' בפ"ת.