טיולי אופניים
טיולי אופנייםקופונופש

אחת מהתופעות היפות והמרגשות בצפון זה לראות בכל יום רוכבי אופניים הרוכבים להנאתם על אופניים בשבילי הצפון, על גדות הנחלים, לאורך צירי התנועה הראשיים ובשמורות הטבע. אדם ואופניים, השילוב האולטימטיבי בין אהבה לטבע ולטיולים, עם אורח חיים בריא, כושר גופני וסיבולת לב ריאה.

 

הצפון, חבל ארץ פראי עטור ואדיות ונחלים, שדות חקלאיים, מטעים, שמורות טבע ורכסים שגיאים, הוא אתגר אמיתי לרוכבי אופניים.

 

אולי זה מפני שבצפון ישנה אהדה אמיתית לרוכבים הללו והם יכולים לרכב בבטחה בשבילים ובצידי הכבישים.

 

תושבי הצפון הנוסעים מדי יום ביומו בכבישים הפתלתלים כבר מכירים את תופעת טיולי האופניים ומקבלים אותה בטבעיות ובחיוך. איש אינו צופר, איש אינו ממהר ונפנופי ידיים לשלום הם מחזות נפוצים במקומותינו.

 

אנחנו בכלל בעד טיולי אופניים. הימים כל כך יפים עכשיו שפשע להישאר בבית. מבטטות כורסא הפכנו לאוהדים נלהבים של סיחים ( לא של בשר ), שרשרת משומנת, כידון, רמה ופנס דינמו שמאיר רק כשעובדים קשה ונחנקים מחוסר נשימה...

 

"אלה שקמים בכל בוקר, עושים ריצה קצרה סביב הבלוק ולאחר מכן מחזירים את הבלוק למקומו מתחת למיטה וחוזרים לישון", ודאי ימשיכו לעשות זאת, אבל אנחנו מזמן מכורים לאופניים.

 

אצל קבוצות רוכבי אופניים רבות בצפון, הנוהל המקובל הוא טלפונים לתיאומי מסלול ערב לפני, סימוני טושים זוהרים על המפות שלא היו מביישים אף גנרל נלהב טרם יציאה למלחמה והכנות פיזיות ונפשיות למגוון מסלולי טיולי אופניים בצפון.

 

בין שפע אטרקציות בצפון, טיולי אופניים הולכים וכובשים את מקומם באטרקציה מבוקשת.

 

חברות טיולי אופניים מציעות טיולי אופניים מודרכים לזוגות, למשפחות ולקבוצות, על גבי אופני כביש ושטח, אופני טנדם, עגלות נגררות, מושבי תינוקות מוצלים ואפילו רכבי פדאלים.

 

אפשר להצטרף למבחר מרשים של טיולי אופניים מודרכים, או לשכור אופניים לרכיבה עצמית פרטית ולהצטייד בנקודות היציאה בקסדות ומגנים, בקבוקי מים מינרלים לשתייה, מפות טיולים מסומנות ועצות וטיפים לבחירת מסלולי רכיבה. אה כן, וגם ערכת תיקוני פנצ'רים ומשאבה.

 

טיולי אופניים בצפון מציעים את מסלולי הרכיבה היפים בארץ. גדות נחלים מוצלות בצמחייה ירוקה ושופעת, מסלולי שטח אתגריים, מסלולי רכיבה שטוחים ונוחים לילדים ולמשפחות, שבילים הררים מעתקי נשימה ואינסוף פינות חמד לעצירה למנוחה.

 

לצד סוסים, וג'יפים, טרקטורונים, ריינג'רים, באגי, מיולים ופרולרים, טיולי אופניים מחזירים אותנו אל הפשטות המבורכת ההיא. אל הימים שבהם ילד שקיבל זוג אופניים חדשות או משומשות היה האדם המאושר בעולם, ומי שלא זכה להרכיב נערה יפת מראה על הרמה, לא ידע אהבה אמיתית מהי.

 

הצפון קורא לכם לטייל בו באמצעות טיולי אופניים. להכיר אותו לעומק ברכיבה וברגליים. כי כשמתאמצים ועובדים קשה, ארץ הצפון אוהבת עוד יותר, ובשביל זה שווה להתאמץ.