יוגש כתב אישום. אוחיון
יוגש כתב אישום. אוחיוןפלאש 90

יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי, פנה במכתב לראש העיר פתח תקווה, אורי אוהד, בבקשה להימנע בשלב זה מהענקת תעודת "אזרח כבוד" לראש העיר הפורש, יצחק אוחיון.

נזכיר כי אוחיון הודיע לפני כחודשיים על פרישה מתפקידו לאחר 14 שנות פעילות ציבורית בעיר. אוחיון סיפר, כי הוא פורש מתפקידו בגין סיבות בריאותיות, אולם יתכן כי הסיבה שבגינה פרש מתפקידו הציבורי, נעוצה בהתקדמות ההליך המשפטי המתנהל נגדו.

פרקליטות מחוז המרכז הודיעה לאחרונה לעורכת דינו של ראש עיריית פ"ת, יצחק אוחיון, ולארבעה מעורבים נוספים, כי הוחלט להעמידם לדין, זאת בכפוף לשימוע.

על פי החשדות עבר אוחיון עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, בגין חלקו ב-3 פרשות שונות שעניינן קבלת שוחד כספי או אחר, בין היתר בתמורה לקידום ענייניהם הפרטיים של אזרחים במסגרת תפקידו הציבורי.

במכתבו מציין אבנרי, כי "עפ"י פרסומים בכלי התקשורת מתכוונת עיריית פתח תקווה בראשותך להעניק לראש העירייה לשעבר יצחק אוחיון אזרחות כבוד של העיר".

לדבריו, "אומ"ץ סבורה שצעד זה הינו נחפז מאחר שתלוי ועומד נגד ראש העירייה לשעבר כתב אישום פלילי ומוטב לעניות דעתנו להמתין עד שתתקבל הכרעה בנושא זה".

"בהזדמנות זו אנו מברכים אותך על בחירתך כראש העירייה ומייחלים לכך שתפעל בתפקידך על פי כללי המינהל התקין וטוהר המידות", שיגר אבנרי רמז בלתי מסווה כלפי ראש העיר הנכנס.