אליאור גולה עלה לפני כחצי שנה מלוס אנג'לס במטרה אחת: להתגייס לצה"ל.
 
בראיון לערוץ 7 סיפר גולה כי הוא רצה לעשות "משהו משמעותי במקום ללכת לאוניברסיטה, לחיים הקלים. בצבא זה קשה אבל חשוב לנו לעשות משהו משמעותי".
 
לפני שירד מהארץ לפני כשלושה עשורים לצרכי עבודה, שירת אביו של אליאור בחטיבת גולני, "הוא סיפר לנו סיפורים על הצבא ולמדתי בבית הספר על המלחמות ועל חטיבת גולני", סיפר גולה הבן.
 
איך ההורים מקבלים את העלייה שלך לארץ והמרחק מהם?
 
"אבא שלי תומך בנו במאה אחוז. הוא אמנם התאכזב שלא למדנו באוניברסיטה אבל הוא יודע שיש הזדמנות לכך אחרי הצבא והוא גם יודע שבצבא לומדים דברים שלא לומדים בשום מקום אחר".
 
"קשה להתמודד עם האגרסיביות הישראלית", סיפר גולה, "הם חושבים אחרת ויותר קשים אחד לשני, אבל ידענו בהתחלה שבגולני כל אחד זה אח וכולם הם משפחה. במקום כזה יותר קל להסתדר בלי משפחה".
 
גולה סיפר כי הוריו הגיעו לטקס ההשבעה ויבואו גם בסוף המסלול, "אנחנו מדברים בשעת ת"ש ומספרים להם מה היה". הוא עדיין לא מדבר על 'לעשות עלייה' אבל הוא לא שולל מהלך שכזה וציין כי גם הוריו חושבים על מהלך כזה.
 
בסיום השיחה ביקש גולה למסור לחבריו באמריקה כי "כל אחד מארצות הברית יכול לעלות ארצה ולהתגייס לצה"ל בין אם הוא בן 18 או בן 27. זה לא פשוט אבל הכל אפשרי".