Kosher English,
Kosher English,צילום העיתון

מאות המנויים שמצטרפים בכל שבוע למיזם המצליח Kosher English, עיתון באנגלית קלה לקורא הדתי, מלמדים שמשהו טוב קורה ובאנגלית.

העיתון כולל מאמרים וידיעות מהארץ והעולם, חדשות, אקטואליה, מאמרים מקצועיים מעולם העסקים, סיפורים, חידודים, מתכונים ועוד. כדי להקל על המשתלם בשפה וכחלק מתהליך הלמידה, מופיעות לצד כל כתבות מילות המפתח בתרגום לעברית וצורת הגייתן הנכונה.

ואכן, מאות המנויים נהנים מידי שבוע מעיתון חינוכי, מעניין ורלוונטי. מחקרים הוכיחו כי הדרך היעילה ביותר ללימוד ושיפור השפה היא החשיפה לשפה הכתובה. על מנת לשרת קהל רחב של קוראים ישנם ב- Kosher English עמודים המיועדים לקורא המתחיל הכתובים בשפה קלה יותר ללימוד ותרגול בסיסי.

צוות עורכי העיתון מורכב מאנשים דתיים המחויבים לדעת תורה, התכנים כולם עומדים תחת פיקוחה של וועדה רוחנית בראשות האדמו"ר מבוסטון ששיבח ומלווה את היוזמה הברוכה.

כדי לשדרג את היכולות האישיות באנגלית, וכמענה לפניית מנויי העיתון שביקשו להתמקצע ולשפר גם את והשיח בשפה, הכשירה המערכת מורים פרטיים (מורים לגברים ומורות לנשים) שישוחחו עימם באנגלית באמצעות הטלפון וייסעו ברכישת הגייה נכונה.

שירות Light Talk מעניק הזדמנות לשוחח באנגלית עם מורה פרטי המעניק ידע, נוסך בטחון ומנטרל את גורם המבוכה שבלימוד מול קבוצה. מנויי שירות ה- Light Talk מוזמנים לבצע את האימון הטלפוני בכל שעה בלי לצאת מהבית, ההתקדמות מתבססת על הקצב האישי של הלומד ומותאמת לו באופן אישי. השירות הטלפוני ניתן לכל אדם מבלי שיצטרך להתחייב לקורס ארוך טווח. השירות יעיל בקרב בני נוער ומבוגרים.

מוצר נוסף מבית Kosher English, המיועד לכל המשפחה מצליח לספק מענה ממוקד לציבור הדתי הצעיר, SNAP - ירחון חדש לילד הדתי. SNAP הוא ירחון באנגלית קלה המיועד לילדים בכיתות ה' עד ח'. הגיליון מעוצב ברוח צעירה ובצבעוניות מרהיבה וכולל 16 עמודי צבע ללא פרסומות. הכתבות, בשלוש רמות שפה, עוסקות בטבע, כדור הארץ, מקומות בישראל, אנשים מיוחדים, תשבצים, חידות ואפילו מתכונים...

בדומה ל Kosher English, גם ב-SNAP, לצד כל כתבה מופיעות מילות המפתח בתרגום לעברית. SNAP מהווה פריצת דרך בתחום שיפור ולימוד שפת האנגלית בקרב ילדים באופן חווייתי ואטרקטיבי. הירחון מאפשר לילדים ללמוד ולתרגל את שפת האנגלית כמקור יחידי ללימוד השפה ואף כתוספת חווייתית ומאתגרת ללימודי האנגלית בבית הספר. מיותר לציין כי גם עיתון הצעירים, מפוקח ע"י ועדה רוחנית ואנשי חינוך.

לחץ כאן לפרטים נוספים