המרכז הקהילתי קרני שומרון אירח השבוע, זו השנה השנייה ברציפות, כנס מקהלות ייחודי שכולו שירת נשים מרוממת- "קולות שלובים ממיטב הישובים".

המקהלות המשתתפות הגיעו מרחוק ומקרוב- מלוד, מירושלים וסביבתה ומהישוב בית א-ל וכמובן מקרני שומרון.

בכנס לקחו חלק שבע מקהלות שחברותיהן הן בנות גילאים שונים- מקהלות לילדות קרן אור וקרן אור הצעירה, השייכות למרכז הקהילתי קרני שומרון ומקהלת הנשים אור י-ה, הפועלות שלושתן בקרני שומרון בניצוחה של נעמי טפלו. מקהלת שיר א-ל, מקהלה לנערות הפועלת במרכז לשירת המקהלה בבית הספר למוסיקה קדומים, הופיעה אף היא בניצוחה של נעמי טפלו.  מקהלות הנשים צהלה מירושלים ושיר הלל מלוד הופיעו שתיהן בניצוחה של יעל גיל, שגם היא למדה אצל נעמי. מבית א-ל הגיעה מקהלת הנשים סולמות בניצוחה של רחל וילנר.

במהלך הכנס ביצעו המקהלות השונות ממיטב הרפרטואר שלהן, בליווי הפסנתרנית רינת קיסר, והמנצחות, שהן גם זמרות, ביצעו משיריהן וריגשו את הקהל הרב שמילא עד אפס מקום את האולם. לכנס הגיעו נשים רבות מיישובי הסביבה ומערי המרכז וכולן סיפרו על התרוממות הרוח והכוחות שהעניק להן הערב.

ראש המועצה הרצל בן ארי פתח את הכנס ובירך את המשתתפות והצופות ואמר כי "אני שמח ומתרגש לראות את הקהל הרב זה כבוד גדול לקרני שומרון ואני מודה לנעמי טפלו על שהיא מגשימה לנו חלום... בקידום החזון של קרני שומרון- לגדול לעיר להרגיש בכפר- לחוש את הקהילתיות אך להביא ולקבץ את המיטב לקרני שומרון".