החורף בשיאו ובג'ונגל כיף, ממלכת החיות והילדים שבקיבוץ בית זרע בעמק הירדן, חוגגים כרגיל. מזג האוויר נפלא לבוא לבקר ובגזרת בעלי החיים ישנם ( כרגיל ) חידושים לא מעטים.

 

והפעם, תגידו ברוכים הבאים ללטאת הטגו הארגנטינאית האימתנית, לנחשים החדשים ולעפרה הצעירה והחמודה שחושבת שהיא כלב והכי אוהבת למלטפים ומשחקים איתה...

 

ככה זה אצל בעלי החיים בג'ונגל כיף. הם גדלים אצל סיגל האימא המאמצת והופכים בן רגע לידידותיים ושמחים. חלקם אגב הורסים באופן שיטתי את המשרד של שאול הגדול, מנהל הג'ונגל כיף, האיש והאגדה, וגורמים לפרצי צחוק בקרב המבקרים ולמבטים נרגנים מפני הירח של האיש הקשוח וטוב הלב שהחיוך שלו מאיר את כל עמק הירדן...

 

ועוד לא סיפרנו לכם על התוכים החדשים שהתאקלמו היטב במרחבי הג'ונגל כיף וגם למדו כבר לדבר כמו חבריהם הוותיקים, על נקבות הקופים ההרות ללדת את הדור החדש, על הסוריקאטות הביישניות, על עגורי הכתר שאוהבים להשוויץ בפני כולם בלי בושה, על שועלי הפנק הקטנטנים בעלי האוזניים העצומות, על הצב הסודני הענק ועל בעלי החיים הארץ ישראלים החיים במתחם החי בר שבג'ונגל כיף בקיבוץ בית זרע.

 

ג'ונגל כיף אהוב מאוד על כל ילדי הצפון. מחבלי הגליל, מרמת הגולן, מבקעת גינוסר ומיישובי סובב כנרת והעמקים.

 

"כל הילדים רוצים רק ג'ונגל כיף" אומרת סיסמת המקום ולא בכדי, כי בג'ונגל כיף שבבית זרע אוהבים ילדים ואוהבים לשמח אותם ואת הוריהם.

 

לא פלא אם כך שג'ונגל כיף הוא אטרקציה בצפון לילדים, למשפחות ולקבוצות. יש בו מתחמי בעלי חיים שאפשר לראות ולפגוש בדרך בלתי אמצעית, להכיר, ללטף.

 

מתחם חי בר, מתחם זוחלים, ממלכת קופים קסומה, מתחם משחקים עם המון מתקנים מתנפחים, נדנדות, מתקני טיפוס מאתגרים, טרמפולינות, ארגז חול ענקי לפעוטות ומזנון עשיר כשר למהדרין.

 

אטרקציה נוספת בג'ונגל כיף שבקיבוץ בית זרע הוא מתחם המסיבות המקורה, המותאם לימי הולדת, מסיבות גן וכיתה, קייטנות וקבוצות מאורגנות.

 

כי לחגוג בג'ונגל כיף זה להרגיש בבית ולהרגיש בשמיים עם המון חברים חמודים, פעילויות והפתעות אין ספור.

 

ניפגש בג'ונגל כיף בקיבוץ בית זרע שבעמק הירדן.