התרגש. בעז שבו.
התרגש. בעז שבו.ערוץ 7

אביה שבו, שאיבדה את אמה ושלושה מאחיה בפיגוע בו חדר מחבל לביתם באיתמר, התארסה אתמול (שני) לאחיה החורג, דוד סוסן, בנה של האשה לה נישא אביה לפני כחמש שנים.

השניים גדלו ביחד בבית בקדומים, "זה נכון שהוא האח החורג שלי אבל אין בזה שום דבר מוזר, וזה ממש לא משנה לי", אמרה אתמול אביה.

אביה ודוד עבדו יחד במוקד הביטחון של היישוב קדומים ולאחרונה הודיעו למשפחתם כי בכוונתם להתחתן, "זו סגירת מעגל של ממש", בירך על כך האב בועז.

אביה סיפרה, "הכרנו בבית ולאט לאט העניינים זרמו, כולם ראו את הקשר המיוחד הזה שהתפתח ביני לבין דוד, והם מאוד התלהבו כשסיפרנו שאנחנו מתחתנים. גם אבא מאוד שמח כשהודענו לו, אבל אף אחד לא הופתע".

הטרגדיה של משפחת שבו התרחשה ב-20 ביוני 2002, בעיצומה של האינתיפאדה השנייה. מחבל חמוש חדר לאיתמר ופתח באש לכל עבר. כאשר הגיע לבית משפחת שבו, פרץ לתוכו ופתח באש רצחנית שממנה נהרגו האם רחל (40) ושלושה משבעת ילדיהם - נריה (15) צביקה (12) ואבישי(5). אביה ואחיה עשהאל נפצעו.

יוסי טוויטו (40), ששימש מפקד כיתת הכוננות של איתמר, נורה אף הוא למוות כשהגיע לבית המשפחה בניסיון לעזור. כוחות צה"ל ומג"ב הצליחו לחלץ מהמקום תחת אש את שני הילדים הפצועים. המחבל עצמו נורה ונהרג.

לפני חמש שנים נישא בעז בשנית להילה, אם לחמישה ילדים משלה, והשניים עברו להתגורר יחד בקדומים. ב-2009 נולד לזוג שבו וסוסן שלישייה.