לבדוק את התחפושות. אילוסטרציה
לבדוק את התחפושות. אילוסטרציהפלאש 90

בקטלוג מרשים שהופץ בתיבות הדואר ביישובי יו"ש על ידי רשת "כפר השעשועים" מוצגות עשרות תחפושות לנערות בלבוש לא צנוע.

רשת חנויות הצעצועים "כפר השעשועים" חברה השנה למעצב המוביל, יובל כספין, שעיצב במיוחד עבורה קו של תחפושות אופנתי לילדים לנוער ולמבוגרים.

לטענת הרשת קולקציית התחפושות החדשה של יובל כספין כוללת מגוון עשיר ואופנתי של תחפושות מעוצבות הנותנות מענה לכל פנטזיה וחלום ומתאימות לכל אחד – מקטן ועד גדול.

מנכ"ל רשת כפר השעשועים,  רונן לוי, אף מתגאה בכך שהחיבור בין  "כפר השעשועים" למעצב יובל כספין נוצר מתוך רצון של הרשת, ליצור חידוש אופנתי וקו תחפושות ייחודי ומיוחד שטרם נראה כמוהו בישראל. הילדים והנוער שלנו מעוניינים בתחפושות מיוחדות ומכאן נעשה החיבור עם יובל כספין, שעיצב עבורנו קו תחפושות ייחודי, בלעדי וחדש, המעניק לילדים ולמבוגרים מענה מדויק ואופנתי לדמות שהם רוצים להיות" דברי לוי.

ערוץ 7 בדק מול כמה חנויות באזור ירושלים האם ניתן למצוא גם תחפושות צנועות שיתאימו לציבור הדתי. באחת החנויות של הרשת נאמר כי ניתן למצוא את כלת השבת, רבקה אימנו ורחל אימנו. אחת המוכרות אמרה לערוץ 7,  כי השנה המצב גרוע יותר מבשנה שעברה והתחפושות הלא צנועות דווקא נחטפות, וכנראה שזה מה שהנוער דורש.

מהנהלת רשת כפר השעשועים נמסרה התגובה הבאה, "מתוך מודעות  לרגישות במגזר הדתי הקפדנו לא לחלק את חוברת תחפושות פורים בישובים עם אוכלוסייה דתית. אם במקרה החוברת הגיעה לבתים עם תושבים דתיים אנו מתנצלים על כך. הציבור הדתי הוא ציבור יקר לליבנו ולא הייתה כל כוונה לפגוע בו. אנו רשת ששומרת שבת ומנסה לשמור על הערכים היהודיים".