עו"ד אביגדור פלדמן
עו"ד אביגדור פלדמןצילום: פלאש 90

עורך הדין אביגדור פלדמן, אשר פגש את האסיר בן זיגייר המכונה "האסיר X" זמן לא רבג לפני התאבדותו לכאורה, מעלה שאלות קשות על הטענה לפיה זיגייר אכן התאבד.

בראיון לתוכנית הבוקר של "רדיו קול ברמה" סיפר פלדמן, "פגשתי אדם צעיר שהיה דיי מוטרד מהמשפט שהיה צפוי...".

לדבריו, "לא ראית סימנים של מצוקה רגשית שיבשרו את מה שהתרחש, דיברנו לגופו של עניין. בסוף נפרדנו, אמרתי שאני אבדוק את החומר, לא הספקתי אפילו לבדוק את החומר, איש הקשר מהמוסד שהייתי איתו בקשר אמר לי שלמרבה הצער הלקוח שלי לא קיים יותר... הדברים התנהלו באופן יחסית תקין. חוץ מהעובדה שהדבר סודי והתנהל בסודיות, הוא זכה לייצוג משפטי, הוא היה מיוצג ואפילו אני, שמאלני משוקץ שכמוני, אפשרו לי בקלות לפגוש אותו ולשמוע ממנו".

"לא חשתי ממנו ייאוש. להפך, אם הוא היה מיואש הוא היה מתייעץ איתי, הוא היה אומר 'חבל על הזמן'. הוא לא היה מיואש בכלל. הוא היה ממוקד, הוא חשב על פתרונות משפטיים. מצד אחד אני מבין שבחקירותיו ייחלו לו מאסר ממושך וניתוק מהמשפחה וזו בוודאי הסיטואציה הבעייתית. בוא לא נשכח, הוא לא הורשע, הוגש נגדו כתב אישום. הוא הכחיש את הדברים לפני  והדברים עדיין אל הוכחו", הוסיף פלדמן

בתגובה לשאלת המראיין מוטי לביא, "האם התגנבה לך מחשבה לראש שהוא לא עשה את זה לעצמו?", ענה עו"ד פלדמן כי "אני בן אדם מאד קונספירטיבי ואדם שראה הרבה דברים. אני לא שולל שום אפשרות. אני בתחום הזה של עבירות בטחון כבר 40 שנה והכל אפשרי".

"אתה שואל את עצמך למה לוקח שנה וחצי להגיע למסקנה שאדם התאבד, זה גם מעורר הרבה יותר מתמיהה". ציין פלדמן.